Skip to main content

Hallo, we zijn met t hele gezin jaren lang bij telfort klant geweest. Daar kon je mb’s meenemen. Omdat de Telfort klanten automatisch bij KPN ondergebracht werden veranderde dat. M’n dochter kwam er achter dat ze plots de mb’s niet meer mee kan nemen. Ik zelf nog wel! Heb er over gebeld met klantenservice, het verhaal was : mb’s meenemen doet Kpn niet aan… en dat ik ze wel meeneem is een foutje… KPN waar zijn jullie mee bezig? Bij de automatische overstap werd er geschreven: ER VERANDERD NIETS VOOR U! Nou wel dus…. we betalen voor mb’s dus willen we ze meenemen. We hebben er niet om gevraagd om over te stappen, hadden geen keus! Ik moest maar een klacht indienen, nou bij deze. KPN ga het oplossen anders zijn we met t hele gezin heel snel weg zodra abonnementen zijn afgelopen! 

Hallo @Ineke69 ,als je als Telfort-klant niets aan je abo veranderd hebt kun je nog steeds 2 maanden meenemen naar de huidige maand.

Alleen als je overgestapt bent naar KPN raak je het meenemen van de data kwijt maar kun je bij KPN weer data delen met huisgenoten.

Dus als je echt nog een Telfort-klant bent die automatisch is omgezet en je kunt niets meenemen is er iets niet goed.

Wacht dan s.v.p. op de reactie van een moderator.

Vul binnen je profiel s.v.p. je postcode/huisnummer/klantnummer in en de mobiele nummers waar het om gaat.

Succes

 


Nou moderator kom maar op met de reactie…. de dame bij de klantenservice zei: mevrouw u kunt mb’s delen hoor dan doet u dat tich want meenemen kan niet…. nou ten eerste zijn we niet overgestapt zelf dus onder dezelfde voorwaarden overgenomen door kpn: mb’s meenemen dus naar vlgnd maand. En ten tweede: mb’s delen kan niet met een oud Telfort abo lees ik als antwoord elders in dit forum…. graag antwoord van iemand die dit oplossen kan binnen kpn!!! 


Hallo @Ineke69 , het is druk, maar er wordt gereageerd door KPN.

 


Hallo Ineke, welkom! Jan heeft het antwoord al gegeven. Jullie Telfort abonnementen zijn overgezet naar KPN precies zoals ze zijn. Dat betekent dat je nog steeds twee maanden aan data meeneemt, en dat je géén MB's kunt delen. Net als voor de overzetting. 

 

Als je wel graag MB's wilt delen, en het meenemen van data minder belangrijk is, dan kun je ervoor kiezen om over te stappen naar een Husselabonnement met de KPN voorwaarden.