Skip to main content

Waarom houd KPN mijn MB's in als ik nog over heb van de afgelopen maand. Verleden maand ook al. Kan niet toch? J3 mag het toch mee nemen

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

Bent u oud Telfort klant en heeft u bij KPN nog niet verlengd? 


Oud Telfort


Nick ik heb contact gehad met kpn en mijn mb gaat maar 2mnden met mij mee. Volgens het oude contract van telfort. Maar dat klopt niet dat was altijd 3mnden en ik heb jaren echt jaren lang mijn contract verlengt bij telfort en dit nooit mee gemaakt. 


Hallo @Wat gebeurd hier je kun je mb's van maximaal 2 maanden meenemen naar de huidige (3e) maand.

Interpretatiefout misschien?

 


Nee


Hallo @Wat gebeurd hier , het is toch echt zoals het is, de huidige maand is de 3e maand.

Als je zwart-op-wit aan kunt tonen dat in jouw contract je 3 maanden mee kunt nemen naar de huidige (4e) maand, plaats daarvan dan even een screenshot zonder je persoonlijke gegevens i.v.m. de privacy.

 


Laat maar ik heb die contract nog maar ik heb hier geen zin in. Ik weet nu dat ik elke mnd 2000.mb op moet maken zodat ik niets kwijt raak. En voor niets kpn betaal

Fijne dag🙋🏼‍♀️


Hallo @Wat gebeurd hier Jij ook een fijne dag, jammer dat ik je verder niet kan helpen om een passend antwoord te vinden.

Het laatste woord is nu aan een moderator.

 

 


Beste Jan. Dit is wat kpn zei en dan kan ik hoog of laag springen het maakt niet uit. Verleden maand zeiden ze nog dat ik ze onbeperkt mee kon nemen. Maar dat heb ik niet op tape of wat dan ook. Hun tegen mij woord. Ze halen het ook van de pc af. En daar houden ze zich aan vast


Welkom op het KPN forum @Wat gebeurd hier, het klopt inderdaad dat je de ongebruikte data en belminuten mee kunt nemen naar de volgende maand bij een oud-Telfort abonnement. Daarbij kan je de huidige maand en de vorige 2 maanden meenemen, net zoals het bij Telfort was. Daar is niets aan veranderd bij de overgang naar KPN. Dat je vorige maand gehoord hebt dat het onbeperkt kan is niet de bedoeling, want dat klopt dus niet. 

Als je het ergens zwart op wit hebt ben ik er ook benieuwd naar, ik heb die 4 maanden nog nooit gezien. Ook niet op het Telfort forum waar ik ook actief ben (voordat de mobiele abonnementen overgezet waren naar KPN).