Skip to main content

Oeps, m'n wifi uitgezet in de sportschool en vergeten weer aan te zetten toen ik eenmaal thuis was… even op tiktok… en krijg “ineens” een melding dat ik 50% van m'n bundel heb verbruikt (misbruikt). Dit was gelijk al op 1 juli 😱… kan ik een beroep doen op enige coulance 😇 ik moet nog op vakantie. Stomme tiktok ook, heb inmiddels mn mobiele data voor tiktok uitgezet. 

Ik gok van niet, maar het is altijd het proberen waard. Vul even je profiel aan en een moderator zal erop reageren. Vaak duurt dit 1 a 2 dagen. 


Abonnement naar boven aanpassen,  dan heb je hoogstwaarschijnlijk niet meer dit soort problemen. Kost misschien 2,50 extra,  maar geeft veel rust.


Of een keer een extra bundel bijkopen, KPN gaat jouw gedrag niet belonen door een vergoeding te geven. Beter opletten is het advies.

 


Of een keer een extra bundel bijkopen, KPN gaat jouw gedrag niet belonen door een vergoeding te geven. Beter opletten is het advies.

 

Mijn gedrag… ik ben geen klein kind hoor, ik heb gewoon een stom foutje gemaakt. Ik snap zelf ook wel dat ik beter moet opletten. In de 25 jaar dat ik een mobiel abonnement heb, is me dit niet eerder gebeurd. 


Oei! Gedrag? Kan inderdaad iedereen gebeuren. Heb ik ook wel eens gehad.  Daarom misschien abonnement iets verhogen, dan heb je meer ruimte voor vergissingen. 


Of een keer een extra bundel bijkopen, KPN gaat jouw gedrag niet belonen door een vergoeding te geven. Beter opletten is het advies.

 

Mijn gedrag… ik ben geen klein kind hoor, ik heb gewoon een stom foutje gemaakt. Ik snap zelf ook wel dat ik beter moet opletten. In de 25 jaar dat ik een mobiel abonnement heb, is me dit niet eerder gebeurd. 

Hallo @Kimjndr ik had het misschien iets anders moeten verwoorden, excuses.

 


Hoi @Kimjndr, welkom op ons forum!
Nooit geschoten is altijd mis natuurlijk dus ik waardeer je verzoek maar ik kan je helaas niet gratis een nieuwe bundel geven.

Je zou kunnen kiezen een extra bundel te nemen of je abonnement aan te passen (dit gaat pas in per de eerste van de volgende maand)
Meer informatie hierover kun je vinden op onze website: Extra bundel aanzetten of je abonnement verhogen


Hallo @Thomas heel jammer. Ik ben niet van plan om mn bundel aan te passen, daar heb ik nu niets aan. Dit was een stom foutje en een eenmalig iets en hoopte op enige coulance. Ik betaal al meer dan genoeg aan jullie daar ik internet, tv en mobiel bij jullie afneem. Geld groeit me niet op de rug en ben altijd voorzichtig. 
 

Een wijze les. Fijne dag!