Skip to main content

Beste kpn,

 

Vorige maand heb ik 900mb gebruikt, mijn abonnement bevat 5gb per maand. Waar is de 4gb die over is van vorige maand, gebleven? De kpn app geeft aan dat ik deze maand nmlk 5gb ipv 9gb heb!

In afwachting van een antwoord en oplossing

 

Mvg,

S. Drenthe

Heeft u nog een Telfort abonnement? Of heeft u nu een KPN Hussel abonnement? 

Bij een KPN abonnement vallen alle niet gebruikte mb's aan het einde van de maand gewoon weg. Aan het begin van de nieuwe maand krijg je gewoon weer de bundel die je afgesloten hebt, dus bijvoorbeeld 5 GB. Overgebleven mb's worden niet meegenomen naar de volgende maand. 

Dat is bij KPN altijd al zo geweest. En bij Vodafone werkt het ook zo.


Ik heb nu kpn hussel inderdaad. Dat is niet zo sjiek dan dat dit direct vervalt. Wij komen van telfort, en ik meen mij te herinneren dat je daar ongebruikte mb's mee nam.


Ik heb dus hetzelfde probleem en vind het schandalig dat mijn opgebouwde Mb’s zomaar “afgenomen” worden..

Ik heb er niet om gevraagd dat ik nu een KPN abonnement heb ipv Telfort!!


Wij komen van telfort, en ik meen mij te herinneren dat je daar ongebruikte mb's mee nam.

Ja, dat klopt. Maar dat is bij KPN nooit zo geweest. Niet de laatste 10 jaar ofzo.

En als je een andere provider zoekt waar ongebruikte mb's wel mee gaan naar de volgende maand: die ga je niet vinden denk ik. Ook bij bijvoorbeeld Vodafone vallen ongebruikte mb's gewoon weg aan het einde van de maand.


Ik heb dus hetzelfde probleem en vind het schandalig dat mijn opgebouwde Mb’s zomaar “afgenomen” worden..

Ik heb er niet om gevraagd dat ik nu een KPN abonnement heb ipv Telfort!!

U heeft zelf verlengt, en nu dus zelf voor een KPN abonnement gekozen.