Skip to main content

06-******** heeft 2000 MB in Het abonnement er zijn hoog uit 1300 verbruikt. Kunt U mij het overzicht uitleggen. 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid topic en privacy

Gegevens verwijderd

Voor u veiligheid en privacy zou ik het telefoonnummer niet openbaar zetten. In het profiel kunt u alle gegevens die bij KPN bekend zijn aanvullen, waaronder een mobiel telefoonnummer. De medewerkers van KPN kunnen u op die manier prima helpen.


Hoi @Heijneman ,

Dit probleem doet zich op dit moment bij meerdere klanten voor. Je abonnement is niet veranderd.

Om de een of andere reden is er een fout bij KPN dat er nu (náást je gewone  bundel) een bundel voor een x aantal minuten wordt aangezet. Vervolgens bel je eerst uit die bundel en na het opmaken van die bundel loopt je gewone bundel gewoon door. 

De SMS die je krijgt kun je dan ook negeren.

 


@Heijneman Welkom hier op ons Forum! Bedankt voor het stellen van je vraag. Helaas is het alweer de nieuwe maand en zie dat de titel is aangepast, dus ik weet niet wat precies je vraag was. 

Ik heb natuurlijk meteen even meegekeken en zie dat de verlenging van je abonnement (naar Hussel) is ingegaan op 27 april. Dit betekent dat je per ratio je bundel krijgt, dus alleen voor de resterende 3 dagen. 

(2000/30*3) = afgerond 200MB. Als je nu in MijnKPN kijkt, zie je als het goed is wel de juiste bundel waarde, klopt dit? Laat het maar weten als ik nog iets voor je kan betekenen.


@Heijneman Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Mag ik er vanuit gaan dat alles is opgelost? Als je nog vragen hebt lezen we het graag. 


Reageer