Skip to main content

Goedendag . Mij werd duidelijk vermeld bij het verlengen van mijn abonnement dat de resterende mbs mee worden genomen naar de volgende maand . Hiervoor was ik Telfort klant en dat was wel netjes het geval . Ik vind het super raar dat het aan mij (telefonisch) werd verteld dat dat zo is . (Helaas helaas heb ik dat niet op tape. ) en nu met volle verbazing dus dat niet het geval is . Ik zie dit als manipulatie . Graag zou ik willen dat hier iets aan gedaan wordt .

Hoi @Graaghulpp, welkom. 

Oh nee! Het spijt me om je te moeten vertellen dat je verkeerd bent geïnformeerd :disappointed_relieved:. Het klopt dat je bij een Telfort abonnement jouw MB's mocht meenemen, maar bij een verlenging ga je een nieuw contract aan en ga je dus over op KPN voorwaarden. Deze voorwaarden ontvang je na verlenging wel per mail. Ik begrijp heel goed dat wanneer je iets met een medewerker bespreekt, je verwacht dat je daarop mag vertrouwen en deze dus niet helemaal hebt doorgelezen. Momenteel is er geen enkel KPN abonnement waarbij je MB's mee kan nemen naar de komende maand(en), deze mogelijkheid is helaas echt niet meer beschikbaar. Als je nog binnen jouw twee-weken annuleringstermijn zit zouden mijn collega's als het goed is de verlenging nog kunnen terugdraaien, anders kan ik hierin helaas niks voor je betekenen. Mijn collega's zijn te bereiken via 0800-0402, spreek in: annuleren. 

Nogmaals, excuses voor dit ongemak.Â