Skip to main content

Zaterdagmiddag 5 augustus om 15.22 uur belde ik met kpn, ene Roy zou mij gaan helpen.

Probleem uitgelegd, volgens hem kon ik niet zo omgaan met de GB als hoe het ging, maar zo ging het dus al vanaf dat ik mijn abonnement gewijzigd had.

Hij zei ook dat er iets niet klopte aan mijn thuis abonnement en dat hij alles zou gaan uitzoeken en mij dan zou terug bellen

Bel afspraak gemaakt voor woensdag 9 augustus rond 11 uur.

Ik mijn agenda omgegooid, want ik verwachtte dat het minimaal 1 uur zou gaan duren.

Om 12 uur had hij nog niet gebeld, via chatbot gevraagd dat een medewerker mij zou bellen, dat gebeurde, en die heeft een email naar Roy gestuurd.

Daar heeft hij 1 uur later nog niet op gereageerd, dus vraag ik die chatbot weer of een medewerker kan bellen, dat kan dan opeens niet meer.

Toen zelf gebeld, met een geleende telefoon, die dame heeft weer een email naar Roy gestuurd en wilde toen zelf het probleem gaan oplossen, en ging ergens wat navragen en zette mij in de wacht.

18 minuten later word de telefoon weer beantwoord, door iemand ander, die nergens van weet.

Die heeft ook weer een bericht naar Roy gestuurd en die heeft tot nu toe (13.40 uur) nog steeds niet gebeld.

Toen wilde hij het probleem ook weer gaan oplossen en stuurt 100 GB ( waar ik helemaal niets aan heb, als ik thuis wifi heb)

Deze rotzooi en het verpesten van heel mijn woensdag zorgt ervoor dat ik wel 2x ga nadenken of ik mijn contract nog ga verlengen

Misschien is Roy wel ziek of wat dan ook. Voor een heldere communicatie is de kpnwinkel natuurlijk het beste. En anders nog een keer bellen.  Misschien kunnen we u hier helpen?


Nee Roy is niet ziek, staat aangemeld als zijne op kantoor aanwezig…..

BTW krijg via sms voor de 2e x gratis 100GB internet aangeboden, maar dat is ook een ook kado dat niets waard is, want net als zaterdag, komt dat niet op mijn account 


@Krijg geen dagindeling Welkom op het forum. 

Wat vervelend om te lezen dat er een afspraak is gemaakt en niet na is gekomen. 

Waarom de terugbelafspraak niet is doorgegaan kan ik niet zien. 

Wel wil ik graag met je meedenken om het probleem op te lossen. 

Zou je wellicht kort kunnen uitleggen wat het probleem precies is? 

Dan ga ik uitzoeken wat ik voor je kan betekenen. 


Donderdag heeft een andere afdeling gebeld en het probleem opgelost. 
Roy heeft later nog gebeld en zijn excuses aangebodenÂ