Skip to main content

Mijn mobiel abonnement bij Telfort met data verdubbelaar en meenemen van niet gebruikte MB's werkte perfect TOTDAT KPN vond dat zijzelf het heft in handen moest nemen. Sinds eind januari is, zelfs na verschillende telefoontjes en toezeggingen, het probleem niet opgelost. KPN ziet in haar systeem andere gegevens dan ik zie in mijnkpn of de app. Maar het probleem oplossen? HO MAAR. Ongelofelijk geklungel.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Dag @Josh0804. Welkom hier op het Forum. Als je zelf verder geen wijzigingen hebt gedaan, dan blijft het meenemen van je bundel(s) gewoon hetzelfde, zoals ook in dit topic staat. De meegenomen MB's en minuten staan alleen niet meer op de factuur die je nu van KPN krijgt. Wel kun je in de MijnKPN app zien wat je hebt aan beschikbare MB's en minuten/sms, inclusief wat je meegenomen hebt. Maar ik begrijp dat dit niet overeenkomt met je werkelijke verbruik. Wat zie je precies in de app staan op dit moment? 

Zou je verder je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, 06-nummer, klantnummer en de naam van de contracthouder? Laat het me weten als je dit hebt gedaan. Dan kan ik ook kijken wat er al is besproken. 


Hallo @Josh0804. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop dat dit betekent dat het probleem inmiddels is opgelost. Als je toch nog ergens hulp bij nodig hebt, dan lees ik het graag.


Reageer