Skip to main content

Op de laatste maandspecificatie van Telfort (februari) zie ik staan dat ik nog 30.000 mb had staan. Deze zijn allemaal weg. Ik dacht dat deze mee overgenomen werden? Ik kreeg vorige maand al een melding dat ik bijna door mijn verbruik heen was en deze maand ben ik er al doorheen. Dit heb ik nog nooit eerder gehad. Klopt dit wel? 

Welkom bij ons op het forum @FKleinjans, bij de oud-Telfort abonnementen kan je de ongebruikte data van de vorige 2 maanden meenemen naar de huidige maand. Wat zie je aan tegoed als je in MijnKPN kijkt? Ik zie dat je al gegevens op je profiel hebt ingevuld, maar het is nog niet volledig. Zou je de laatste 3 cijfers van de IBAN kunnen toevoegen bij "Persoonlijke opmerkingen”, en hieronder een seintje geven als je dat hebt gedaan? 


@Jasper de app mijnKPN zegt dat ik 5000mb verbruikt heb (van de 5000mb in mijn abonnement). Ik heb hier tevens smsjes over ontvangen. 

Ik heb het gevraagde toegevoegd aan mijn profiel. 


Dank je @FKleinjans. Jouw mobiele abonnement is inderdaad 5 GB per maand, waardoor je maximaal 15 GB kunt hebben als je de vorige maanden meeneemt. Ik zie ook dat de 5 GB van deze maand op is en er was niets over van de vorige maanden. Je zei dat je 30 GB zag staan, op welke factuur keek je precies? Tot 8 maart 2020 was er een verdubbeling van de data actief, sindsdien is 15 het maximaal mee te nemen aantal. Begin vorig jaar zijn alle Telfort mobiel abonnementen naar kpn overgezet en op de kpn facturen wordt niet meer gespecificeerd hoeveel data je hebt meegenomen. Ik heb daardoor het vermoeden dat je naar een factuur van februari vorig jaar kijkt, zou dat kunnen?


Ohh wat erg zeg! Ik keek inderdaad op een factuur van 2020... Jeetje wat slecht 🤦🏽‍♀️


Dat kan gebeuren @FKleinjans, gelukkig is het daarmee opgehelderd :slight_smile: Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.