Skip to main content

Gisteravond is er in 10 minuten meer dan mijn halve bundel doorheen gegaan terwijl ik mijn hotspot aan had en op funda keek. Ik heb een bundel van 15 GB, een paar minuten voor 9 kreeg ik een sms dat 50% erdoorheen was, toen paar minuten later 75% en toen nog een paar minuten later 100% erdoor heen. Toen ik KPN belde kreeg ik als reactie dat Funda veel verbruikt, maar ik kan me niet voorstellen dat door 3 verschillende pagina's te open meer dan 7,5 GB in 10 minuten erdoorheen werd gejaagd. Ik heb gecheckt of ik perongeuluk dingen heb gedownload in deze 10 minuten, dit was ook niet het geval. Toen ik dit uitlegde werd ik door de KPN medewerker in de wacht gezet en iemand zou me verder helpen, heb 20 minuten gewacht en toen opgehangen. Kan iemand mij hier verder mee helpen? 

Hallo @Kvdlugt ,

Heb je al in Mijn KPN gekeken naar het overzicht "alle bundels"? Heb je op dit moment nog wel mobiel internet? 

 

In dat geval : 

Dit probleem met die sms-berichten doet zich op dit moment bij meerdere klanten voor. Je abonnement is niet veranderd.

Om de een of andere reden is er een fout bij KPN dat er nu (náást je gewone bundel) een bundel voor een x aantal minuten wordt aangezet. Vervolgens bel je eerst uit die bundel en na het opmaken van die bundel loopt je reguliere bundel gewoon door. 

De SMS die je krijgt kun je dan ook negeren.

 

Zijn al jouw bundels op ? : 

Dan is er wat anders aan de hand. Vul dan jouw volledige forumprofiel…..  


Beste Noordzee, 

bedankt voor uw antwoord. Mijn bundels zijn helemaal op. Heb gister contact gezocht via chat functie en klantenservice, maar beide zeiden dat ze me niet konden helpen en dat het een gewoon internet verbruik was… Ik heb mijn volledige forumprofiel nu ingevuld


Ok, dan kan een moderator dit voor jou verder bekijken. De moderator komt hier vanzelf langs. 

 


Hoi @Kvdlugt, welkom op het forum.

Ik zie inderdaad dat jouw bundel op is. Ik kan helaas ook niet zoveel voor jouw betekenen, want het is echt verbruikt. Ik lees dat je een hotspot hebt gebruikt, dat maakt het verhaal erg lastig. Ik raad je aan om jouw hotspot te beveiligen met een wachtwoord, als je dat al gedaan hebt, verander dan het wachtwoord van jouw hotspot. In het geval dat jij komende maand opnieuw zo snel door jouw bundel heen bent en je geen hotspot hebt gebruikt hoor ik het graag. Voor nu lijkt alles te kloppen.Â