Skip to main content

Goede avond,

 

Ik heb onlangs van mijn broer een databundel van 5gb gedeeld gekregen. Hierna ben ik geswitcht naar onbeperkt data.

 

Nu krijg ik constant een melding dat de bundel op is, en mijn data switcht naar lagere snelheden. Maar ik heb deze melding al zeker 3 keer gekregen.

 

hoe kan ik dit oplossen?

Hi @Sterre.cdh, welkom op ons forum en bedankt voor jouw bericht. Als je gebruik maakt van een abonnement met onbeperkte data, dan kan ik me de vraagtekens goed voorstellen als je een melding krijgt die aangeeft dat de bundel op is. Kun je vertellen hoe vaak je deze melding krijgt? Krijg je hem een paar keer per dag, of is dit 1 keer per dag? 

Als je een abonnement hebt met onbeperkte data, dan krijg je iedere dag een bundel van 5GB tot je beschikking. Als je niet voldoende hebt aan deze bundel, dan kun je kosteloos bundels van 1GB activeren. Als je op de link klikt, dan staat onder het kopje ‘Veelgestelde vragen over Unlimited Data’ de optie ‘Is onbeperkt internet écht onbeperkt?’. Hieronder staat uitgelegd hoe je dit kunt doen. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. We helpen je graag verder!