Skip to main content

Sinds enkele dagen krijgt iedereen die me belt te horen “ dit nummer is niet in gebruik” maar ik kan zelf wel bellen en verder ook alle functies gebruiken. Om die reden een nieuwe simkaart aangevraagd  maar dat loste niets op. 

Goedemiddag @Tomxxxxx, natuurlijk knap lastig als je niet bereikbaar bent. je geeft al een nieuwe simkaart aangevraagd te hebben, maar dat dit niet de oplossing was. Ik zou dan graag verder voor je willen kijken wat er mis gaat bij jouw 06 nummer. Zou je jouw profiel in willen vullen en mij dan hier in het topic een seintje geven? 


Goedemiddag, inmiddels is het probleem opgelost. Het ging niet om mijn tel maar om die van mijn vrouw. Maar omdat ik hier verder geen reactie meer kreeg, ben ik verder gaan spitten en heb het dus opgelost. KPN stuurde me nu echter een mail met de melding dat er een nieuwe simkaart onderweg is voor mij. Misverstand dus en dus us fe kaart niet nodig. Hierover zojuist telefonisch contact gehad met uw helpdesk.

 

 

 


 

 


Als je de nieuwe simkaart niet activeert, is er verder ook niets aan de hand @Tomxxxxx 


Ok dank, dan laat ik het dus maar zo.