Skip to main content

nieuw toestel besteld, en iets extra betaald voor een avond levering.

krijg de melding van postnl dat het toestel is afgeleverd, met iets van een handtekening.

maar niet bij mij afgeleverd. 

dit vermeld bij kpn in drie pogingen 1x hlf uur in de wacht.. 1x 15 min in de wacht en verbinding verbroken. nogmaals gebeld en gevraagd om me niet in de wacht te zetten, en me aub op de hoogte houden van hoe of wat.

zijn nu drie werkdagen overheen, en natuurlijk nog steeds niets vernomen.

 

Hallo @Dennisgs 

 

Vervelend, hopelijk vind of krijg je hem nog.

Je zou bij PostNL nog even kunnen navragen waar hij dan precies is afgeleverd, zou er normaal bij moeten staan als dat bij 1 van de buren is.

Bij de buren ook gevraagd of het daar afgeleverd is?

Soms wordt het pakketje ook gewoon ergens achter verstopt, in de schuur gezet of zelfs in een kliko gestopt.


Hoi Hesp,

Het vreemde is dat het is afgeleverd op mijn adres. Maar dat kan alleen op vertoon van een legitimatiebewijs...ik ga morgen nog maar even bellen hoe de stand van zaken is. M'n nieuwe abonnement is al ingegaan. 


Welkom op het forum @Dennisgs! Wat zie je staan op Mijnbestelling? Zie je daar de mogelijkheid een nieuwe afspraak te maken? Kan je ook nog laten weten of je een kaart in de bus hebt gekregen?


Hoi Bram, op mijn bestelling staat de activatie is gelukt veel plezier met uw verlenging. 

En geen briefje in de bus. 


@Dennisgs dan lijkt het me goed een onderzoek te beginnen waar het toestel is. Vul je profiel in en laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan zorg ik dat we het onderzoek starten.


Hoi Bram, 

Profiel is aangemaakt, ik heb natuurlijk ook al meerdere keren contact gehad met KPN. 

Die hebben 2 formulieren ingevuld, maar wat nu de status is...geen idee. 

Hopelijk kan jij meer bereiken, en mij daarvan op de hoogte houden. Gr Dennis 


@Dennisgs ik zie dat ze het onderzoek inderdaad begonnen zijn. Je kan zelf de voortgang van het onderzoek volgen via mijn-bestelling.kpn.com. Daar kan je inloggen met het 9-cijferige ordernummer dat begint met “81” en je postcode. Laat je hier nog weten of het inloggen gelukt is?


Hoi Bram, mooi dat ze er mee bezig zijn. 

Alleen inloggen kan met S.......-....... zo'n combinatie van getallen, dat staat bij mijn bestelling. Maar krijg ik alleen te zien dat mijn toestel is geleverd en mijn abonnement is ingegaan. 

Gr Dennis 


Hi @Dennisgs! Ik heb je voor de zekerheid het juiste nummer per privébericht gestuurd. Je ziet bovenaan de pagina een aantal bolletjes met de stappen daarin. Stap 1 tot en met 5. 5 gaat over het onderzoek. Die is nu nog grijs omdat het verzoek verwerkt wordt. Ik verwacht dus dat deze snel een andere status krijgt. 


@Dennisgs ik zie dat het onderzoek ondertussen loopt. De voortgang is dus bij te houden via mijnbestelling.kpn.com. Om deze reden ga ik het topic op beantwoord zetten. Dit omdat ik verder weinig kan doen om dat proces te beïnvloeden. En omdat het een grondig proces is dat ik zolang ik bij KPN werk nog niet fout heb zien gaan.

Mocht dat om welke reden dan ook toch zo zijn kan je het altijd hier laten weten. Dan heropen ik het topic gelijk voor je. Zonder verder tegenbericht ga ik er vanuit dat het voor je is opgelost door ons onderzoeksteam. 🙂


Hoi Hesp,

Het vreemde is dat het is afgeleverd op mijn adres. Maar dat kan alleen op vertoon van een legitimatiebewijs

Nee. PostNL kwakt het doosje gewoon ergens neer. Er word niet om legitimatie gevraagd. Dus kijk nog even goed rond in de schuur of tuin ofzo.

Vorige week was hier op het forum zo'n zelfde geval als u, maar die heeft het doosje toen toch nog gevonden.

https://forum.kpn.com/mobiel-15/post-nl-geeft-aan-dat-iphone-bezorgd-werd-niet-het-geval-566822