Skip to main content

Hoe kan ik de maandelijkse melding per SMS uitzetten die aangeeft dat mijn nieuwe maand ingaat voor mijn mobiele data-abonnement?

Kan ik deze irritante onnodige ongevraagde berichten ook uitzetten?:

----

Beste klant, vandaag start uw nieuwe factuurmaand. Uw actuele bundelstand is beschikbaar op de MijnKPN app. Groet, KPN

----

Heeft totaal geen nut om dat te vermelden!

 

Laat het antwoord maar zitten, heb gechat en ze kunnen het niet stoppen
Erg klantvriendelijk van de KPN …..

 

 


Goedemorgen @Thomas1234, welkom terug!
Helaas kan ik dat via het forum niet voor je uitzetten.
Ik moet je vragen hierover met ons te bellen op 0800-0402 of met ons te chatten via www.kpn.com/service (mobiel > ik heb een andere vraag en wil graag contact > chat)


Vergeet het maar, heb ik zojuist geprobeerd maar ze kunnen het niet stoppen
Hoogst irritant is dat.

 


Het moet wel kunnen hoor @huistijger maar het is niet een proces wat vaak gebruikt wordt dus ik kan me voorstellen dat niet iedere medewerker hem meteen paraat heeft. Mocht je hier iemand over spreken die het niet zo snel kan vinden, dit staat bij de verbruiksnotificaties :-)


Heb gebeld @Thomas 
De eerste reaktie was dat kan ik niet uitzetten.
Toen ik zei dat het bij de verbruiksnotificaties staat toen kon hij het wel uitzetten en zei bedankt u heeft mij wat geleerd :sunglasses: en heeft het voor mij uitgezet.
Thomas ook bedankt.


Alles is nu uitgezet, behalve roaming melding. Hopelijk dat ik nu geen berichten meer krijg bij ingang nieuwe maand. @Thomas Bedankt voor de oplossing!