Skip to main content

Vandaag kreeg mijn dochter de melding dat haar internetbundel op is en dat de snelheid naar beneden gaat. Echter heb ik haar laatst MB’s gegeven en heeft ze daardoor nog ruim 900 MB’s tegoed. De melding is erg verwarrend, en ik ga er vanuit dat de snelheid niet naar beneden gaat zolang ze MB’s heeft. Hoor graag even hoe dit zit.

 

Hi @ViefV, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Ik wil graag uitzoeken hoe de situatie precies in elkaar steekt. Zou je daarvoor het profiel volledig in kunnen vullen en me hier een seintje van kunnen geven? Dan ga ik voor je op onderzoek uit!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


….had wat strubbelingen in vullen profiel… nu meer gevuld… vraag staat wat mij betreft nog open.


Dank je wel voor de terugkoppeling en voor het invullen van het profiel. Ik ben op onderzoek uitgegaan en de sms notificatie wordt gestuurd vanuit de reguliere bundel. Gedeelde MB's worden hierin niet meegenomen. Zo lang er nog MB's beschikbaar zijn, zal de snelheid inderdaad niet lager worden en mag je het sms’je als niet verzonden beschouwen. Heb ik hiermee jouw vraag beantwoord? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag verder!


Dank Ron, duidelijk!


Reageer