Skip to main content
Beantwoord

Melding maandelijkse bundel

• November 3, 2020
  • 7 reacties
  • 100 keer bekeken

Ik wil graag de melding van uw maandelijkse bundel uitzetten Hoe doe ik dat?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hoi @hjabmns! Helaas mogen we dit inmiddels niet meer aanpassen zonder SMS verificatie, die kan alleen telefonisch gedaan worden. Je kunt doordeweeks met ons bellen via 0800-0402 tussen 8:00 - 20:00 of op zaterdagen tussen 9:00 - 17:00 en dan pakt mijn collega dit met je op! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Marguaritha
Topper
Forum|alt.badge.img+3
  • Oud moderator
  • November 9, 2020

Hoi @Seasons_!

Dat kan ik wel voor je regelen :). Zou je voor mij je mobiele nummer in je profiel willen zetten? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 9, 2020

Graag heb nummer vermeld

Marguaritha
Topper
Forum|alt.badge.img+3
  • Oud moderator
  • November 9, 2020

Dank je! Is bij deze geregeld :).

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 9, 2020

Super!! dank je wel

• Slimmerik
  • August 14, 2022

Hoi @Seasons_!

Dat kan ik wel voor je regelen :). Zou je voor mij je mobiele nummer in je profiel willen zetten? 

@Marguaritha kan je SMS met start nieuwe factuurmaand ook voor mij uitzetten svp (krijg deze ineens na verlenging) voor beide 06  nummers in mijn profiel svp

bvd

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 14, 2022

Hoi @hjabmns! Helaas mogen we dit inmiddels niet meer aanpassen zonder SMS verificatie, die kan alleen telefonisch gedaan worden. Je kunt doordeweeks met ons bellen via 0800-0402 tussen 8:00 - 20:00 of op zaterdagen tussen 9:00 - 17:00 en dan pakt mijn collega dit met je op! 

• Slimmerik
  • August 14, 2022

Hoi @hjabmns! Helaas mogen we dit inmiddels niet meer aanpassen zonder SMS verificatie, die kan alleen telefonisch gedaan worden. Je kunt doordeweeks met ons bellen via 0800-0402 tussen 8:00 - 20:00 of op zaterdagen tussen 9:00 - 17:00 en dan pakt mijn collega dit met je op! 

Bedankt voor je reactie . Is wel terug naar het stenen tijdperk om te bellen om een nutteloze SMS uit te laten zetten die ik eerder nog nooit gehad heb en ook niet om gevraagd heb. #bundelinfo uit 

Zal morgen even bellen, hopelijk geen lange wachtrijen