Skip to main content

Ik wil graag de melding van uw maandelijkse bundel uitzetten Hoe doe ik dat?

Hoi @Seasons_!

 

Dat kan ik wel voor je regelen 🙂. Zou je voor mij je mobiele nummer in je profiel willen zetten? 


Graag heb nummer vermeld


Dank je! Is bij deze geregeld 🙂.


Super!! dank je wel

 


Hoi @Seasons_!

 

Dat kan ik wel voor je regelen 🙂. Zou je voor mij je mobiele nummer in je profiel willen zetten? 

@Marguaritha kan je SMS met start nieuwe factuurmaand ook voor mij uitzetten svp (krijg deze ineens na verlenging) voor beide 06  nummers in mijn profiel svp

 

bvd


Hoi @hjabmns! Helaas mogen we dit inmiddels niet meer aanpassen zonder SMS verificatie, die kan alleen telefonisch gedaan worden. Je kunt doordeweeks met ons bellen via 0800-0402 tussen 8:00 - 20:00 of op zaterdagen tussen 9:00 - 17:00 en dan pakt mijn collega dit met je op! 


Hoi @hjabmns! Helaas mogen we dit inmiddels niet meer aanpassen zonder SMS verificatie, die kan alleen telefonisch gedaan worden. Je kunt doordeweeks met ons bellen via 0800-0402 tussen 8:00 - 20:00 of op zaterdagen tussen 9:00 - 17:00 en dan pakt mijn collega dit met je op! 

Bedankt voor je reactie . Is wel terug naar het stenen tijdperk om te bellen om een nutteloze SMS uit te laten zetten die ik eerder nog nooit gehad heb en ook niet om gevraagd heb. #bundelinfo uit 

Zal morgen even bellen, hopelijk geen lange wachtrijen