Skip to main content

Ik heb de melding dat ik niet geregistreerd ben op het netwerk:smirk:

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Ik heb de melding dat ik niet geregistreerd ben op het netwerk:smirk:

Heb ik ook wel eens. Ff toestel opnieuw opstarten. Is het dan weg?


Welkom op het forum @Mtm do souto, hoewel de aanleiding minder leuk is :slight_frown:

Heeft de tip van @Nick83 geholpen en gaat het allemaal weer goed inmiddels? Of krijg je deze melding nog steeds?

Zou je in het laatste geval, je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het betreffende mobiele nummer én je simkaartnummer in het opmerkingsveld noteren!


Het lukt gewoon niet


Het lukt gewoon niet

Wat niet?


Kan me nog steeds niet aanmelden dit is echt balen


@Mtm do souto  Het gaat om je mobiele telefoon, toch? Wat voor telefoon heb je en wanneer krijg je die melding? Staat er wel ‘KPN’ bovenin beeld? Mocht het nog steeds niet lukken. Kunnen wij dan misschien met je meekijken? Wellicht zien wij iets geks? 

 

Je kunt je gegevens invullen in je profiel, zoals Maja_ al aangaf!

Zou je in het laatste geval, je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het betreffende mobiele nummer én je simkaartnummer in het opmerkingsveld noteren!

 


Dat staat er dus niet. Echt raar

 


Bedankt voor je gegevens, @Mtm do souto. We hebben het nummer geblokkeerd omdat je een betaalachterstand hebt. Ben je hiervan op de hoogte? Je bent al sinds 19 mei geblokkeerd. Als jij (of je financiële hulpverlener) naar kpn.com/ikbetaalnu gaat, dan kun je daar eenvoudig de achterstand aflossen. Als je dit doet voor 22.00uur, dan is je nummer vandaag weer online. 

Mocht je er niet uitkomen, dan kun je het beste je financiële hulpverlener met ons laten bellen. Hij/zij kan op werkdagen met ons bellen tussen 0800-2200uur. Laat diegene vragen naar de financiële (hulpverlening) afdeling, zodat zij het een en ander kunnen uitleggen. 

Let op! Hij/zij moet wel de contractantgegevens bij de hand hebben!

 

EDIT: Dit is ons gratis nummer: 0800-0402