Skip to main content
Vraag

Melding not allowed bij activeren multisim op Samsung Watch

• April 25, 2026
  • 4 reacties
  • 60 keer bekeken

Ik kan mijn Samsung watch niet kopeleln met multi som , elke keer als ik dit probeer via de wear app staat er nog allowed, heeft iemand een idee hoe dit kan ? Heb de wear app al een keer verwijdert , Watch getest enz , maar het probleem blijft zich voordoen , iemand een idee ? 

4 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dat is natuurlijk niet praktisch Barry. Zou je kunnen toelichten welk toestel je hebt en wat voor een type watch? Is dit horloge al eens eerder gekoppeld aan een ander toestel? Kijk anders ook eens in dit artikel op onze kennisbank:

• Nieuwkomer
  • April 29, 2026

Dit probleem heb ik ook met mijn Galaxy Watch Ultra 2025. Heb via Facebook een actie lopen hierover waar ik momenteel nog op de oplossing wacht.

Als ik mobiel abonnement wil instellen voor de multisim zoekt die naar service provider en krijg ik de melding  {"detail":"Method Not Allowed"} ipv dat ik wordt doorgestuurd naar KPN om in te loggen.

• Nieuwkomer
  • April 29, 2026

Ik heb hetzelfde probleem. Alles geprobeerd wat ik kon vinden aan oplossingen met Gemini. 

Galaxy s 25 ultra icm galaxy watch ultra 2025 en KPN super unlimited plus met multisim.

Er opent geen browser om in te kunnen loggen met je KPN-ID.

Dit is een bug aan de KPN kant denk ik.

Graag zsm oplossen. De mensen hier betalen al het multisim abonnement 

• Nieuwkomer
  • April 29, 2026

Ik heb hetzelfde probleem. Alles geprobeerd wat ik kon vinden aan oplossingen met Gemini. 

Galaxy s 25 ultra icm galaxy watch ultra 2025 en KPN super unlimited plus met multisim.

Er opent geen browser om in te kunnen loggen met je KPN-ID.

Dit is een bug aan de KPN kant denk ik.

Graag zsm oplossen. De mensen hier betalen al het multisim abonnement 

Ik heb zojuist met een Watch8 44mm LTE (ja die heb ik ook) zonder problemen in 1 keer de multisim geactiveerd met dezelfde telefoon en hetzelfde abonnement. 

Aangezien de anderen hier ook allemaal met een watch ultra de multisim proberen te activeren, gok ik zo dat het een watch ultra specifiek probleem is.