Skip to main content
Hallo, ik zou vanavond pakket met nieuwe iphone ontvangen. Ik heb extra betaald voor laat bezorging, ik bleef hele avond thuis en in eens ik zie status "pakket geweigerd bij bezorging". Helemaal niet waar, bezorger is bij ons niet geweest. Onzin. Mijn bestelnummer (...). Ik hoor graag iets terug.



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Hallo @domelinhoo Dat is dan een heel vreemde gang van zaken en ik kijk het graag voor je na. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Hallo, harstikke bedankt voor uw reactie. Ik heb net mijn profiel gevuld.
Goedemiddag @domelinhoo. Ik neem het even over van mijn collega. Allereerst bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik ben nog voor je bezig om het verder uit te zoeken. Heb je het toestel misschien al ontvangen?
Goedemiddag,

Ik ben bang dat ik krijg het toestel niet meer. Volgens mij pakket is terug naar KPN geweest en als ik mijn status volg dan krijg ik dit bericht "Uw bestelling is niet afgehaald. Daarom zullen wij uw order annuleren".
Ik heb het verder uitgezocht en zie dat het pakketje inderdaad retour is gekomen en dat de bestelling wordt geannuleerd. Ik begrijp dat dit meer dan vervelend is, aangezien je de hele avond daarvoor thuis bent gebleven. Je zal deze bestelling opnieuw moeten plaatsen. Helaas kan ik dit niet meer terugdraaien.

Het lijkt mij verstandig dat je als eerste naar een KPN winkel gaat, wellicht hebben zij toevallig één op voorraad. Als dit niet het geval is, dan kan je altijd nog het abonnement online verlengen in onze verlengshop. Als je hier nog vragen over hebt, dan horen we dat graag van je!

Goedenavond,

 

Ik had vandaag de experiabox moeten krijgen, echter is de bezorging geweigerd.

Er is geheel niemand geweest, wat nu?

Monteur komt donderdag a.s.


Goedenavond,

 

Ik had vandaag de experiabox moeten krijgen, echter is de bezorging geweigerd.

Er is geheel niemand geweest, wat nu?

Monteur komt donderdag a.s.

Eventueel heeft de monteur ook een experia box op de bus voor u dus geen zorgen. Vaak wordt er een nieuwe bezorgpoging gedaan door PostNL en anders wordt hij afgeleverd bij de dichtstbijzijnde PostNL punt. 

PostNL werkt helaas niet meer met kaartjes door de bus, u zult dus via de Track&Trace er achter moeten komen waar het pakket wel is. Meer over het volgen van pakketjes.


Dank voor je antwoord.

We zullen het zien wat er gebeurt, hopen dat de monteur een experiabox heeft.

Krijg bij KPN zelf erg slecht of geen informatie over het vervolg.

Lijkt erop dat ze zelf ook niet weten hoe verder.

 

Jij in ieder geval dank voor je antwoord.


Dank voor je antwoord.

We zullen het zien wat er gebeurt, hopen dat de monteur een experiabox heeft.

Krijg bij KPN zelf erg slecht of geen informatie over het vervolg.

Lijkt erop dat ze zelf ook niet weten hoe verder.

 

Jij in ieder geval dank voor je antwoord.

Ik heb standaard 5 box 12 modems, dat is genoeg om heel de dag elke klant die ik bezoek een nieuw modem te geven, en mocht ik zonder zitten kan ik altijd naar een collega rijden. Moet dus wel goed komen. Succes!