Skip to main content

Hallo.

Ik hkrijg sinds zaterdag de melding dat sim 1 of 2 niet geregistreerd staan hoe kan ik dit oplossen ik kan niet bellen of sms op dit moment. Internet doet het alleen als er wifi is.



Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid + topic verplaatst naar juiste board

Goedemiddag @Timtim17, welkom op het forum!

Wat vreemd dat je deze melding zomaar krijgt! Heb je toestel al eens helemaal uit- en weer aangezet? En als dat niet helpt, heb je al eens de simkaart uit je toestel gehaald, schoongemaakt en opnieuw in je toestel geplaatst? Krijg je daarna nog steeds de melding?

Je kunt voor het snelste contact het beste even met ons bellen via 0800 0402 (gratis). Lukt dat niet, dan kun je via onze servicepagina een chat met een medewerker starten, dan kan er gelijk met je meegekeken worden. Klik daarvoor onderaan de pagina op het blokje ‘Mobiel’ > Kies dan voor de laatste optie ‘Ik heb een andere vraag of wil contact’. Daar kun je vervolgens direct een chat starten.

Kom je er niet uit? Vul dan je forumprofiel in met de volgende gegevens zodat we vanaf hier met je mee kunnen kijken: postcode, huisnummer, naam van de contracthouder, betreffende 06-nummer, betreffende simkaartnummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN. Dit duurt over het algemeen wel wat langer dan contact via de telefoon en/of chat.


Bedankt voor de snelle antwoord en de hulp.

Ik heb hem al een paar keer opnieuw opgestart en de chip verwisseld en schoongemaakt maar niks werkt op dit moment.

Ik zal even contact op nemen met de servicepagina.