Skip to main content

Bij het bevestigen van het nummerbehoud krijg ik de melding “sorry the operation failed”.

06 nummer is bijgewerkt in prive gegevens van dit forum, overstap betreft van T-mobile naar KPN , en er is geen blokkade op premiums sms diensten op mijn huidige Iphone.

Hallo @AW Kroon, goed dat je contact opneemt. Vreemd dat het niet is gelukt om nummerbehoud te bevestigen. De aanvraag is nog niet afgekeurd, dus dat is goed. Ik zou je willen vragen om het nog een keer te proberen.


Hoi @Denise_  helaas zelfde melding, dus nog steeds niet gelukt 😞 , Wellicht kan iemand hier dieper induiken?


Jammer dat het niet gelukt is. Voor de goede orde: je maakt een nieuw SMS bericht aan met de tekst JA naar 6688? (Dus niet ons bericht beantwoorden). Als dit het geval is en je blijft deze foutmelding krijgen, dan ontvangen wij graag de volgende aanvullende gegevens van in jouw profiel: het bestelnummer, de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat je hebt opgegeven bij de bestelling en het klantnummer van T-Mobile. Je kunt deze gegevens noteren in het vakje “Persoonlijke opmerkingen”. Geef je hier een seintje als de gegevens aangevuld zijn? Alvast bedankt!


Hoi @Shyrin_  , voor de duidelijkheid ik heb 6688 gebruikt voor mijn ja SMS, maar krijg nog steeds de melding operation failed 😞. Ik heb de opgevraagde gegevens aangevuld in persoonllijke opmerkingen in mijn profiel zoals gevraagd, maar heb nog geen klantnummer van jullie ontvangen. Bedankt voor het oplossen!


Helder! Het gaat mij niet om ons klantnummer, maar het klantnummer van T-Mobile. Je stapt over van T-Mobile naar KPN, toch? Aan de hand van dat klantnummer kunnen wij dan alsnog nummerbehoud aanvragen. Wil je deze nog voor mij opzoeken en toevoegen aan jouw profiel?


Dank je en duidelijk , deze is nu toegevoegd !


Nou, en de aanvraag is ook al goedgekeurd, zie ik! Als het goed is, heb jij daar ook een bevestiging van ontvangen per e-mail en SMS en is het nu afwachten tot de overstapdatum. 


@Shyrin_ , lekker gewerkt 👍🏻💪🏻


Haha! Ja! :wink: Als je nog vragen hebt of ergens tegenaan loopt, weet je ons te vinden! :information_desk_person_tone4: