Skip to main content
Vraag

Mensen die mij bellen krijgen een heel ander iemand aan de lijn

• September 22, 2026
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

Mensen die mij bellen (ik ben vandaag jarig) krijgen een totaal iemand anders aan de telefoon. Hoe zit dat?

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

3 reacties

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@referee4uonly, allereerst nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! 🎉

Wat vreemd dat mensen die jou proberen te bellen bij iemand anders uitkomen. Speelt dit probleem op dit moment nog steeds?

Zo ja, zou je dan eens willen controleren of er misschien een doorschakeling actief staat op je nummer? Bij een iPhone kun je dit controleren via Instellingen > Telefoon > Doorschakelen. Bij Android vind je dit via de Telefoon-app > Instellingen > Oproepen doorschakelen. De precieze benaming kan per toestel iets verschillen.

Kijk vooral even of daar een telefoonnummer staat ingesteld dat je niet herkent. Laat hier weten wat je tegenkomt, dan kijken we vanaf daar verder met je mee!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 25, 2026

Bij het uitlenen van mijn telefoon aan een klant had deze inderdaad mijn nummer doorgeschakeld. Ik kwam daar gelukkig, nog voordat jullie gereageerd hadden, achter. Maar alsnog hartelijk bedankt voor je terugkoppeling!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 25, 2026

Hoe hebben ze jou kenbaar gemaakt dat ze je niet konden bereiken? 🤔

En van harte!