Skip to main content

Hoi hoi. 

 

Ik ben sinds augustus een nieuwe telefoon. Alleen nu merk ik dat wanneer mensen mij willen bellen dat ze direct voicemail krijgen. 

Ik ben alles al geprobeerd om te zorgen dat het weer lukt. Er zit een nieuwe simkaart in. Opnieuw opgestart. 

Vind dit erg jammer.  Wat kunnen jullie voor mij betekenen? Ik heb een Samsung a52 5g.

 

Groetjes Cindy

Ha @Cindy078, wat gek dit! Kunnen bepaalde mensen jou wel bereiken dan? Of is er geen enkele persoon die jou aan de lijn krijgt? Heb jij misschien ingesteld dat alleen bepaalde nummers jou mogen bellen? En kan je wel uitbellen? Veel vragen, maar ik probeer te achterhalen waar het aan ligt 🙂. Wil je daarnaast je forumprofiel aanvullen met je adres, 06-nummer en klantnummer? Dan kijk ik met je mee. 


Ha @Cindy078, wat gek dit! Kunnen bepaalde mensen jou wel bereiken dan? Of is er geen enkele persoon die jou aan de lijn krijgt? Heb jij misschien ingesteld dat alleen bepaalde nummers jou mogen bellen? En kan je wel uitbellen? Veel vragen, maar ik probeer te achterhalen waar het aan ligt 🙂. Wil je daarnaast je forumprofiel aanvullen met je adres, 06-nummer en klantnummer? Dan kijk ik met je mee. 

Soms krijgen mensen mij te pakken maar vaak dus gewoon niet.  Ik kan wel gewoon uitbellen idd. Er zit al een nieuwe sim kaart in.  

 

Zal ik doen


Soms krijgen mensen mij te pakken maar vaak dus gewoon niet. 

Staat “niet storen” dan soms aan? Als mensen dan binnen ongeveer 90 sec. nogmaals bellen komen ze er namelijk wel door.


Soms krijgen mensen mij te pakken maar vaak dus gewoon niet. 

Staat “niet storen” dan soms aan? Als mensen dan binnen ongeveer 90 sec. nogmaals bellen komen ze er namelijk wel door.

Nee ook niet.  


Ik zie dat je ook telefonisch contact hebt gehad en dat de collega van de technische dienst onderstaande op de voicemail ingesproken heeft: er is een probleem (tijdelijk) met het type toestel wat u gebruikt: Samsung A52. U kunt de bereikbaarheid problemen verhelpen door het 5G (tijdelijk) uit te zetten. Het probleem is in Onderzoek en zal ongeveer 4 a 5 weken duren.

Hopelijk is het dan daadwerkelijk opgelost! Mocht dat niet zo zijn, wil je het dan laten weten?


Klopt. Ik wilde vandaag hier even reageren. 

 

Voor alsnog werkt het idd goed nu. Ik ben weer bereikbaar voor iedereen. Ben benieuwd als het straks werkt door 5g of ik daar dan ook iets over hoor. 

 

 


Je zou het over een maand of twee nog weer eens aan kunnen zetten. Voorlopig haal je op de 5G-frequentie nog geen snellere snelheid en heb je er dus wat dat aan gaat nog niet écht veel baat bij.