Skip to main content

Kreeg vandaag e-mail binnen van KPN dat middels KPN pay zou kunnen betalen met je mobiele nummer dus direct aan willen melden en wat blijkt krijg ik de melding terug met de volgende tekst:
" Aankopen via de mobiele factuur zijn voor uw abonnement niet beschikbaar of op verzoek geblokkeerd. (R-DVASA2-02) ?

Zou best eens kunnen maar niet dat ik dit zou weten hoe kun je dit dan wijzigen of iets ?? 
 

Admin: Voor meer informatie over KPN Pay kan je terecht in dit topic.

Hi @Meerwillenweten2017! 

Best handig hoor, aankopen via de mobiele factuur laten verrekenen; ik gebruik het zelf voor mijn iCloud abonnement. Het kan heel goed zijn dat deze optie nu nog bij jou geblokkeerd staat. Je kunt de optie blokkeren en/of deblokkeren via onze klantenservice.

Je hebt al klantgegevens ingevuld in jouw Forum profiel: wil jij in het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ nog het mobiele nummer toevoegen? Dan check ik hoe de instellingen nu geregistreerd staan en kan ik het eventueel voor jou deblokkeren. Geef je hier een seintje als jij je nummer toegevoegd hebt? Alvast bedankt!

 


Reeds gedaan Shyrin


Fijn dat je het mobiele nummer aangevuld hebt! Aankopen via de mobiele facturen stond geblokkeerd: deze optie heb ik bij deze voor je gedeblokkeerd!


Dank je wel is inmiddels geactiveerd op mijn mobiel bedankt voor de medewerking in deze.


Heel graag gedaan! Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden! :information_desk_person_tone4:

Heel fijn weekend verder! :smiley:


Zijn er aan het gebruik van kpn pay kosten verbonden ?


Hoi @KPN pay! Nee, er zijn geen extra kosten verbonden aan het gebruik van KPN Pay.Â