Skip to main content

Goedendag,
Ik wil graag de exacte verschillen weten tussen mijn huidige abbonement : Hussel unlimited data + 150 min/sms en de nieuwe abbonementsvorm: Superunlimited+150 min/sms.

En iets over het delen van MB’s in het buitenland. Heb ik met de nieuwe abbonementsvorm dan 75 GB om zelf te gebruiken én 75 GB om te delen met mijn gezin?

alvast bedankt

Heb ik met de nieuwe abbonementsvorm dan 75 GB om zelf te gebruiken én 75 GB om te delen met mijn gezin?

Ja. Maar die andere gezinsleden moeten dan wel een KPN abonnement met een bundel hebben en dus geen Unlimited. Want data delen naar een Unlimited abonnement kan niet.


Hoi @Schaapje55 

Hierbij een mooi overzicht, van de actuele (nieuwe) Unlimited abonnementen bij KPN:
 

Unlimited50 Unlimited300 SuperUnlimited
Tot maximaal 50 Mbit/s Tot maximaal 300 Mbit/s Tot maximaal 600 Mbit/s
20GB per dag 20GB per dag 20GB per dag
40GB per maand in de EU 50GB per maand in de EU 75GB per maand in de EU
Deel maandelijks tot 40GB Deel maandelijks tot 50GB Deel maandelijks tot 75GB

 

Je kunt daarbij zelf kiezen voor een belbundel van 150 minuten/sms of onbeperkt bellen & sms'en.


Dankjulliewel Nick83 en Michel.uit.Arnhem voor jullie snelle reactie.

ik vraag dit zo uitdrukkelijk omdat bij het aangaan van het vorige abonnement, de Hussel unlimited, mij in de winkel op het hart werd gedrukt dat de 50 GB in het buitenland was of om zelf te gebruiken of om te delen. Dus dat betekende dat ik en mijn partner ieder 25 GB zouden hebben. Daar gingen we dus ook vanuit, totdat we zelf merkten dat we in het buitenland nadat de 25 GB verbruikt was we gewoon verder konden delen en gebruiken. Dus jullie denken/weten zeker dat je naast de 75 GB zelf te gebruiken, ik óók 75 GB aan mijn partner kan geven?


Zoals jullie denk ik kunnen zien ben ik redelijk onbekend met het gebruik van dit forum en heb ‘helaas’ mijzelf gehonoreerd als ‘beste antwoord’ dat wilde ik niet doen, maar zie ook niet hoe ik het terug kan draaien🙄🫤 ik hoop dat er nog iemand wil reageren op mijn bericht dat begint met ‘Dankjulliewel’


Hoi @Schaapje55 

Heel graag gedaan.

Je krijgt per maand twee databundels van 75 GB bij een SuperUnlimited abonnement, één voor gebruik in het buitenland (binnen de EU) en een aparte bundel van 75 GB om te kunnen delen met familieleden.
Je krijgt dus per maand twee aparte databundels van 75 GB voor in het buitenland (EU) en om te kunnen delen.

 


Zoals jullie denk ik kunnen zien ben ik redelijk onbekend met het gebruik van dit forum en heb ‘helaas’ mijzelf gehonoreerd als ‘beste antwoord’ dat wilde ik niet doen, maar zie ook niet hoe ik het terug kan draaien🙄🫤 ik hoop dat er nog iemand wil reageren op mijn bericht dat begint met ‘Dankjulliewel’

 

Dit zou een KPN moderator nog kunnen herstellen voor je.
Zelf kun je dat helaas niet.


​….
Je krijgt dus per maand één bundel van 75 GB voor in het buitenland en om te delen.


Nee @Michel.uit.Arnhem , dat laatste klopt niet.

Het zijn twee aparte bundels !! 

  1. 75GB p/maand om te delen met huisgenoten, door hen te gebruiken in NL en EU.
  2. 75GB p/maand om zelf te gebruiken in EU

Je kan dit zien in de MijnKPN app zoals hier bij mijn unlimited data abonnement.

 


Ik kom er stiekem even tussen en heb het beste antwoord weggehaald!

Mocht je willen dan kun je nu dus alsnog de juiste reactie als beste antwoord kiezen @Schaapje55. 😁


Nee @Michel.uit.Arnhem , dat laatste klopt niet.

Het zijn twee bundels !! 

  1. 75GB p/maand om te delen met huisgenoten, door hen te gebruiken in NL en EU.
  2. 75GB p/maand om zelf te gebruiken in EU

Hoi @RBxx 

Je hebt helemaal gelijk, dacht dat je maar één databundel van 75 GB per maand krijgt.
Maar aangezien ik zelf ook SuperUnlimted heb, zag ik het inderdaad bij mijn bundels in de Mijn KPN App staan.

Ontzettend bedankt voor je correctie en rectificatie!! 👍🏻

Ik heb mijn reactie naar de TS gelijk aangepast, met de juiste informatie.

Weer een stukje wijzer geworden vandaag.


Reageer