Skip to main content

Ik heb mijn e-Sim in een KPN winkel verruild voor een duo Sim. Beide kaarten zijn door de winkelmedewerker geactiveerd. Internet werkt en kan gebeld worden. Helaas kan ik zelf NIET meer bellen.

Er is maar één van de twee kaarten in gebruik , heb toestel al meerdere keren uit en aan gezet; ook de Sim kaarten gewisseld.

En dat nadat ik speciaal naar de winkel moest omdat het telefonisch bestellen van een duo Sim ook al niet lukte. Ook het zelf online bestellen lukte niet.

0800-0402 kon me ook niet helpen.

Iemand een idee wat dit kan zijn.

Hi @Haries! Dat is geen fijne situatie. Ik zie dat je 0800-0402 al gebeld hebt. Wat hebben die gezegd?

Je geeft aan dat je van de 2 kaarten maar 1 in gebruik is. Heb je de andere kaart ook al geprobeerd? En heb je die kaart wel zelf in bezit? Laat daarnaast ook weten welk toestel je gebruikt. 


Beste Bram,

0800-0402 heeft een formulier ingevuld en zal binnen 2 werkdagen worden teruggebeld.

Ja ik heb beide kaarten in bezit en ja ik heb deze gewisseld, maar het resultaat blijft hetzelfde.

Overigens kan ik wel Whatsapp versturen en ontvangen.

ik kan alleen zelf niemand bellen.

 


Ik heb een iPhone 12 in gebruik.

 


Er is een ticket aangemaakt voor de technische dienst. Die zullen jou binnenkort terugbellen. Ze werken niet in het weekend.

Ik hoop dat ze dit voor jou kunnen oplossen. 


Beste Erwin,

bedankt voor je reactie. Hoop dat er wat aan kan worden gedaan. Het leek zo eenvoudig, een duo kaart aanvragen.

  1. Aanvragen via online lukte me niet.
  2. Via klantenservice 0800-0402, kreeg de medewerker ook de melding, “aanvraag mislukt” Advies ga naar winkel 25 km verderop.
  3. In de winkel netjes geholpen en beide simkaarten geactiveerd. Alles moet nu werken.
  4. Wederom klantenservice gebeld, komen er ook niet uit. Het beste is teruggaan naar winkel.
  5. Er is formulier ingestuurd, zaterdag zou volgens medewerker ook gewerkt worden.

Opgelost.

 

Na dagen wachten op telefonisch contact, toch weer maar 50 km gereden naar KPN winkel. Eerst nieuwe Sim geplaatst, echter zonder resultaat. Na wat zoeken bleek de e-Sim niet of niet volledig te zijn uitgeschakeld. Daarna was dit probleem opgelost.


Hi @Haries!

Ik ben blij voor je dat het is opgelost. Wel vind ik het jammer te zien wat daarvoor nodig is geweest. 

Ik heb het topic voor je als beantwoord gemarkeerd.