Skip to main content

Ik heb begrepen dat er een device is waarmee ik niet gebruikte mb’s kan bewaren… Zodat ze op de camping te gebruiken zijn??
Hoe heet dat? Waar vind ik dat?
😁

*Admin: titel aangevuld voor een betere vindbaarheid

Nee. Dat kan niet. 

Vroeger had Telfort dat. Maar tegenwoordig heeft geen enkele provider dat nog volgens mij...


Tja, als je bv. de eerste periode van een maand thuis geen mobiel internet gebruikt dan houdt je MB's over de rest van de maand elders natuurlijk. Maar 1 x per maand wordt de bundel gereset.

Je hebt een x aantal MB's per maand. Hoe je dat over de maand verdeelt bepaal je zelf door het gebruik buiten de deur.


Hallo @Veronique 1977, mobiele data opslaan of bewaren gaat niet. Zodra de nieuwe maand begint wordt jouw databundel weer gereset en krijg je weer de beginbundel zoals in jouw contract staat aangegeven. Als je in een maand bijvoorbeeld 10GB hebt aan databundel en je zou 9GB "bewaren" dan zijn die bij de volgende maand weer weg. De databundel wordt dan weer gereset. 

Wellicht heb je nog wat aan de tip die hierboven wordt gegeven om mb's te sparen voor buitenshuis door thuis WiFi te gebruiken. 

 

Tja, als je bv. de eerste periode van een maand thuis geen mobiel internet gebruikt dan houdt je MB's over de rest van de maand elders natuurlijk.