Skip to main content
Beantwoord

Met welke netwerken kan ik verbinden op de Faeröer Eilanden?

• March 13, 2022
  • 5 reacties
  • 789 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Met welke netwerken kan ik verbinden op de Faeröer Eilanden met een particulier KPN Mobiel abonnement?

Beste antwoord door Bram van KPN

Hi @cherrypie! Op de de Faeröer Eilanden kan je verbinden met “FT Samskifti”, die ook als Føroya Tele te vinden is online. En “Hey”. 

Meer informatie over kosten en bundels kan je op onze roaming pagina vinden. Heb je hiermee voldoende informatie?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• March 13, 2022

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • March 13, 2022

Die websites had ik inderdaad al gezien. Mijn vraag is met welke van die netwerken KPN een roamingovereenkomst heeft gesloten. 

• March 13, 2022

Hallo @cherrypie , wacht dan de reactie van een moderator af, die zal het je vast kunnen vertellen.

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 15, 2022

Hi @cherrypie! Op de de Faeröer Eilanden kan je verbinden met “FT Samskifti”, die ook als Føroya Tele te vinden is online. En “Hey”. 

Meer informatie over kosten en bundels kan je op onze roaming pagina vinden. Heb je hiermee voldoende informatie?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • March 15, 2022

Dag Bram, 

Hartelijk dank! Dit was de informatie die ik nodig had. Gelukkig heeft KPN met twee netwerkaanbieders een overeenkomst op de Faeröer. 🙂