Skip to main content

Geachte,

 

Elke keer als ik een aankoop doe in de Microsoft Store dan staat er op mijn factuur van KPN Mobiel dat het een Google Play Store aankoop betreft.

 

Kan dit niet correct worden weergegeven?

 

Alvast bedankt voor het antwoord.

 

Vriendelijke groet.

 

M.O.

Hi @Matheus 64! Bedankt voor dit signaal. Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. 


Ok, gedaan. Ik dacht dat wanneer je inlogt met KPN ID (wat ik heb gedaan) alle gegevens al zichtbaar waren voor jullie.

 

Alvast bedankt.


Ik heb de laatste facturen even gecontroleerd. Daar klopt de vermelding wel gewoon, @Matheus 64. Bij store staat ‘Microsoft’ (zie afbeelding). Bedoel je misschien de melding van extra kosten in de MijnKPN app? Staat daar dat je extra kosten hebt gemaakt voor de Google play store?

 


Ja precies, in de kpn app staan ze dus vermeld als Google aankopen. 


Ik heb een melding gemaakt en nagevraagd of dit gewijzigd kan worden. Je hoort van me zodra ik een reactie ontvangen heb. 


@Matheus 64 De reactie: “We zijn er van op de hoogte en er wordt momenteel al aan gewerkt.” Dit heeft even tijd nodig, maar in de nabije toekomst zal de benaming kloppen (in MijnKPN). :blush: