Een aantal opmerkingen op de gestelde vragen: jullie hebben je Telfort ID moeten koppelen aan e-mailadres: dat is dan hetzelfde e-mailadres als wat jullie nu gebruiken voor het KPN ID op het forum. Klopt dat? Mocht je vinden dat de mobiele nummers aan het verkeerde KPN ID gekoppeld zijn, kunnen jullie altijd een nieuw KPN ID aanmaken.
Voor wat betreft die minuut die te zien is in MijnKPN: ik denk dat dit inderdaad iets is waar we nog aan werken. Datzelfde geldt voor de resterende bundelperiode. Die wordt foutief weergegeven in MijnKPN. Jullie behouden gewoon de periode die ook gefactureerd wordt en dus niet het eerste van de maand. Dat wordt nog aangepast. Zie ook onze website.
Als laatste, jouw terechte opmerkingen @Galdor68. Van de meeste heb ik in onze privé conversatie al aangegeven dat ik deze intern meeneem.
Galdor68 schreef:
Een punt wil ik nog specifiek noemen, op het Telfort forum ter sprake gekomen, die toch anders is het kunnen omzetten van Sim only naar Telfoon met abonnement. Bij Telfort was dit binnen of na drie maanden mogelijk bij KPN is dat volgens diverse topics toch niet mogelijk. We denken er mischien niet vaak aan toch heel handig als net na het verlengen van een sim only je telefoon stuk gaat. Mogelijk kan het wel ik kon dit niet vinden, terwijl ik eerlijk gezegd dacht dat het gewoon kon.
Dit is ook mogelijk bij KPN!
Galdor68 schreef:
Ook andere opties het gebruik van Fon Volte Vowifi data delen om er maar een paar te noemen zijn toch onduidelijk wat nu wel of niet kan. In sommige zaken is een andere sim genoeg terwijl andere mogelijkheden echt een verlenging via KPN nodig maken. In het hele traject is dat toch niet goed duidelijk gemaakt vaak toch onbekend weten we nog niet etc. Een maand of eerder zou dit bij beide helpdesken duidelijk moeten zijn lijkt mij. We hebben veel te lang op duidelijkheid moeten wachten. En nu sinds oktober Hussel bestaat zijn diverse zaken weer anders.
VoLTE en VoWifi kan met een nieuwe simkaart, MB's delen kan na verlenging. KPN Fon kan ook na de verlenging naar een KPN Hussel abonnement
De sms krijgen jullie als het goed is, vandaag!
Edit: ik heb het antwoord vast als ‘beste antwoord’ gemarkeerd, zodat iedereen die dit topic leest, direct de antwoorden kan zien.