Skip to main content

Beste kpn ik heb bij telfort een abo gehad van 30gb.

toen mijn abo op 7 juli heb ik gebeld voor verlenging hadden jullie gezegd ik kon het verlengen en zou mijn 30gb behouden alleen ik zou minder gaan betalen. plaats van 19 euro werd het 15 euro

mijn abo zou bij het verlengen 10gb zijn en dat zou bij de nieuwe maand terug op 30gb komen te staan maar tot heden is niks veranderd en is mijn internet nog steeds 10gb. dit zijn geen afspraken.

 

ik voel me opgelicht. 

10 plus 20 gratis is niet een gebruikelijk abbonement. Wat staat er in uw contract. Dat is namelijk waar je van uit mag/moet gaan.


10 plus 20 gratis is niet een gebruikelijk abbonement. Wat staat er in uw contract. Dat is namelijk waar je van uit mag/moet gaan.

ik had 30gb bij telfort de meneer waar ik mee gesproken had zij ik kon deze meenemen als mijn abo verlengt werd op 8-7-2021 dat is tot heden niet gebeurd.

hij heeft me alleen een nieuwe bestelling gestuurd waar ik niet omgevraagd had. mijn abo moes gewoon zo blijven als bij telfort. en met de zoete praatjuhs het word goedkoper heb ik ook niks aan.


Maar heeft u een nieuw contract inmiddels of loopt het oude contract door met de voorwaarden die je had? Zoals ik het lees heeft een nieuw contract. Kijk in mijnKPN eens hoe dat contract is opgebouwd.


Maar heeft u een nieuw contract inmiddels of loopt het oude contract door met de voorwaarden die je had?

dat was de bedoeling dat mijn contract door liep. ik kom van telfort af. en toen ik de melding kreeg wegens mijn contract afliep heb ik contact opgenomen. toen werd gewoon gemeld u blijft u 30gb behouden. alleen de 1ste week omdat het midden in een maand was zou hij 10gb aangeven. en erna zou die netjes weer op 30gb staan wat dus niet gebeurd is.


heb zelfs dagen nog gebeld. en ik moes gewoon geduldig afwachten.

maar omdat ik toevallig op kpn zit om wat na te kijken zie ik dat niks veranderd is.


Maar als u verlengt dan krijgt u een nieuw contract. Dus wilt u in mijnKPN deze eens bekijken.


Maar als u verlengt dan krijgt u een nieuw contract. Dus wilt u in mijnKPN deze eens bekijken.

verlengen is toch normaal als je de melding krijgt. in mijn contract zie ik tot mijn verbazing dat het 10gb is. wat dus niet klopt het hoorde 30gb te zijn dus ben gewoon bij de neus genomen door kpn 


want dat werd zelfs gemeld door de meneer van de kpn zelfs dagen erna toen ik belde werd idd gemeld. dat ik gewoon mijn 30gb zou behouden.


dat was de bedoeling dat mijn contract door liep. 

Dan had u dus überhaupt helemaal niet moeten bellen. Dan had het gewoon doorgelopen. 

Verlengen = nieuw abonnement. Met andere prijs en andere voorwaarden. 


Vul u profiel aan zodat een medewerker even mee kan kijken.


dat was de bedoeling dat mijn contract door liep. 

Dan had u dus überhaupt helemaal niet moeten bellen. Dan had het gewoon doorgelopen. 

Verlengen = nieuw abonnement. Met andere prijs en andere voorwaarden. 

dat wis ik dus niet. er werd gewoon gemeld per mail abo loopt af.  dus ik nam contact omdat ik niet wist hoe dat zat als je van telfort  kwam. en ze zijden dat ik mijn abo gewoon zou behouden zo als deze was als bij telfort alleen zou minder gaan betalen. dat was het voordeel.

 

 


ze nemen ja alles op kwa telefoontjuhs dus als ze deze eens natrekken zien ze zelf dat ik in mijn gelijk sta


ze hoeven maar de opnames van 7 juli erbij te pakken en van de dagen erna. toen ik belde dat het niet klopte en werd gezegd ik moes geduld hebben het zal vanzelf terug naar 30gb gaan.

 

 

lig hier verdomme niet uit mijn duim te zuigen


Mocht de medewerker moeite kunnen vinden in het systeem, dan kunt u hier een klacht indienen.

https://www.kpn.com/algemeen/klacht.htm

Wacht eerst even rustig af wat een medewerker heeft te zeggen.


Beste kpn ik heb bij telfort een abo gehad van 30gb. toen mijn abo op 7 juli heb ik gebeld voor verlenging hadden jullie gezegd ik kon het verlengen en zou mijn 30gb behouden alleen ik zou minder gaan betalen. plaats van 19 euro werd het 15 euro mijn abo zou bij het verlengen 10gb zijn en dat zou bij de nieuwe maand terug op 30gb komen te staan maar tot heden is niks veranderd en is mijn internet nog steeds 10gb. dit zijn geen afspraken. ik voel me opgelicht. ik had 30gb bij telfort de meneer waar ik mee gesproken had zij ik kon deze meenemen als mijn abo verlengt werd op 8-7-2021 dat is tot heden niet gebeurd. hij heeft me alleen een nieuwe bestelling gestuurd waar ik niet omgevraagd had. mijn abo moes gewoon zo blijven als bij telfort. en met de zoete praatjuhs het word goedkoper heb ik ook niks aan er werd gewoon gemeld per mail abo loopt af. dus ik nam contact omdat ik niet wist hoe dat zat als je van telfort kwam. en ze zijden dat ik mijn abo gewoon zou behouden zo als deze was als bij telfort alleen zou minder gaan betalen. dat was het voordeel. en ik had 30gb en onbeperkt bellen. zelfs dagen na het verlengen werd aan mij gemeld moes geduld hebben het abo zal zo weer op 30gb staan gewoon liegen doen jullie PS. u kunt de telefoon gespreken die toen waren gepleegd met kpn na trekken dan hoort u zelf dat ik 1000% in mijn gelijk sta.

DIT IS ACHTER ME RUG OM AANGESMEERD IETS WAAR IK DUS NIET OM GEVRAAGD HEB. want ik belde hoe het zat met telfort kpn en zo te zien smeren ze me een abo aan wat ik niet eens goedgekeurd heb.

 

 

Uitgebreid prijsoverzicht van uw bestelling

Uw bestelnummer is ARMOR2763899.

Mobiel

Abonnement

 

 

KPN 10 GB en onbeperkt bellen/sms

Dit abonnement heeft een minimumduur van 24 maanden vanaf 7 juli 2021.

€ 22,50

 

Korting zolang het abonnement loopt

- € 2,50

€ 20,00

 

 

 

Extra's

 

 

+ 5G

 

€ 0,00

Korting op Mobiel

 

- € 2,50

Welkomstkorting

 

- € 2,50

 

 

 

Totaal per maand, eerste 24 maanden

€ 15,00

Totaal per maand, vanaf maand 25

€ 15,00

 

 


smerige bende bij kpn sorry.


U krijgt 15gb voor 15 EUR zie ik. Dat had u toch meteen kunnen zien? U heeft toen gelijk gebeld en daar zijn opnames van? We zijn inmiddels wel enkele maanden verder. Hoe vaak heeft u gebeld met KPN hierover?

 


U krijgt 15gb voor 15 EUR zie ik.

Dat zie je verkeerd. Die "+ 5G" die er staat is 5G, de opvolger van 4G. Dat is geen data.

Ik snap niet waarom KPN zulk idioot gedoe überhaupt op de factuur zet. Maar goed.


U krijgt 15gb voor 15 EUR zie ik. Dat had u toch meteen kunnen zien? U heeft toen gelijk gebeld en daar zijn opnames van? We zijn inmiddels wel enkele maanden verder. Hoe vaak heeft u gebeld met KPN hierover?

 

U krijgt 15gb voor 15 EUR zie ik.

Dat zie je verkeerd. Die "+ 5G" die er staat is 5G, de opvolger van 4G. Dat is geen data.

Ik snap niet waarom KPN zulk idioot gedoe überhaupt op de factuur zet. Maar goed.

ik heb dit abo niet eens afgesloten maar zo te zien hebben hun me dat wel aangesmeerd. ben met niks akkoord gegaan. het ging zich alleen over abo dat afliep en hoe het zat wegens telfort kpn en dan word er gezegd ja als het afloopt dan dan begint het nieuwe met 10gb enkelen dagen erna zal het weer 30gb zijn. en ik moes gewoon geduld hebben. 


als hun die telefoontjuhs wat gepleegd worden met de medewerkers van kpn zijn opgeslagen kunnen ze het zelf natrekken dan zien ze dat ik in mijn gelijk sta.


Laat een medewerker hier maar rustig naar kijken. Ik hoop voor u dat zij het gesprek kunnen terug luisteren.


Laat een medewerker hier maar rustig naar kijken. Ik hoop voor u dat zij het gesprek kunnen terug luisteren.

dat hoop ik dus ook. dan dien ik gelijk een klacht in tegen de geen die me dit geflikt heeft


ze kunnen zelfs de chatlogs erbij pakken van juli. maar hoop dat ze via de telefoon contact opnemen.


Ha @FamKoll, ik heb er even naar gekeken voor je. Je had bij Telfort 5GB + 5GB. Je kon daar de overgebleven mobiele data meenemen naar de volgende maand. Dus in sommige maanden had je dan inderdaad maximaal 30 GB tot je beschikking. Maar het abonnement was maar 10 GB. En dat heb je nu ook: 10 GB per maand. Je betaalt hier 15 euro voor in tegenstelling tot de 19,26 euro die je bij Telfort betaalde. Daarnaast zie ik dat je de afgelopen jaren nooit meer dan 4 GB per maand verbruikt hebt, dus ik ga er ook vanuit dat je aan 10 GB meer dan genoeg hebt :grinning: .


n

Ha @FamKoll, ik heb er even naar gekeken voor je. Had had bij Telfort 5GB + 5GB. Je kon daar de overgebleven mobiele data meenemen naar de volgende maand. Dus in sommige maanden had je dan inderdaad maximaal 30 GB tot je beschikking. Maar het abonnement was maar 10 GB. En dat heb je nu ook: 10 GB per maand. Je betaalt hier 15 euro voor in tegenstelling tot de 19,26 euro die je bij Telfort betaalde. Daarnaast zie ik dat je de afgelopen jaren nooit meer dan 4 GB per maand verbruikt hebt, dus ik ga er ook vanuit dat je aan 10 GB meer dan genoeg hebt :grinning: .

net of 30gb de maand ga inruilen voor 10gb wat net 4 euro minder kosten kom op ben toch geen ezel.

dat zou niemand doen jullie hebben op een slinkse manier me wat aangesmeerd zonder mijn weten want heb zelfs geen mails gehad rond die tijd dat ik een ander abo zou nemen. wat volgens jullie wle is verstuurd.

ratten zijn jullie sorry hoor net of ik zo dom ben van 30gb de maand naar 10gb de maand zou overstappen voor maar 4 euro minder lol. al moes ik 5 euro meer betalen op die 30gb deed ik dat.

 

 

en dan neem je contact op omdat in app staat 10gb ja meneer in de komende dagen word het weer 30gb want we zitten nu in begin van de maand. kom op oplichters praktijken noem ik dit. en maanden erna nog steeds geen 30gb. en dan word je gebeld door kpn ja sorry we kunnen dat niet meer terug draaien u bent akkoord gegaan waar ben ik akkoord gegaan? laat mij dat maar eens zwart op wit zien. ik ben niks nieuws begonnen heb alleen nagevraagd hoe dat zat tussen oude telfort en nieuwe kpn . smeerig sorry echt smeerig wat jullie doen.


Maar je had geen 30. Je had 10. Die je 2 maanden mee mocht nemen. Dat mag nu niet meer. Maar je hebt nog steeds 10. En geen 30.