Skip to main content

06 overgang van Vodaphone naar KPN pas EIND DECEMBER.a.s.Heb het al eerder gemeld!

Heb al  mijn 06 nummers over moeten schrijven en een simkaart moeten nemen, alvorens jullie mij een bericht hebben gestuurd waarin ik ben afgeschreven? 

Zit al heel lang bij jullie met de huistelefoon. Eind december komt daar de 06 bij. HET KAN NIET EERDER DAN EIND DECEMBER!!!! De overdracht van de 06 nummers!!!!

Heb al een simkaart moeten activeren, terwijl ik er niets mee kan doen, tot de tijd dat de connectie met KPN een feit is. AUB de overstap van 06 komt in orde in december.Tot die tijd verandert er niets.

Hartelijke groet,

Jurrien Hesseling

Hallo @0000000000 

Vanaf 4 maanden (120 dagen) voor het eind van jouw abonnement bij Vodafone kan je een contract met nummerbehoud afsluiten bij KPN. Maar KPN kan jouw nummer pas overnemen aan het eind van het contract bij Vodafone. Dat is dus kennelijk eind december. Bewaar de KPN simkaart zorgvuldig tot die dag. Tussen 11.00 en 16.00 uur zal op een gegeven moment het bereik bij VF wegvallen. Stop dan de KPN simkaart in je toestel. Dan wordt het nummer overgezet en begint het KPN abonnement.


Top, dankjewel