Skip to main content
Beantwoord

Mijn abonnement is al opgezegd maar er wordt nog abonnementsgeld afgeschreven

• May 2, 2025
  • 3 reacties
  • 95 keer bekeken

Mijn abonnement is al afgelopen incl. 1 maand opzegtermijn.

Maar toch willen jullie nog steeds mijn abonnementskosten afschrijven.

Graag dit stopzetten

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@Jordy Vinken 

Je hebt jouw abonnement al opgezegd? Heb je een bevestiging ontvangen?

Het factureringsproces bij KPN is heel ‘rechtlijnig'. Het kijkt niet vooruit. Als op het moment van aanmaken van de factuur het abonnement nog actief is, dan ontvang je een normale factuur voor de hele komende maand. Pas de volgende maand ontvang je dan een zgn. slotfactuur waarop je het te veel betaalde deel terugkrijgt via een creditering.

Zie de uitleg in dit Kennisbank artikel ⬇️

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • May 2, 2025

@Jordy Vinken 

Vul je forum profiel aan met je adres,naam en je klantnummer,dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 2, 2025

Hoi ​@Jordy Vinken 

Je krijgt altijd  nog een laatste rekening i.v.m. extra kosten wat o.a. kan ontstaan door het huren van films,  telefoongesprekken, of andere kosten.
Die worden met een volgende afschrijving weer verrekend

Je kunt altijd hierover nog een bel-afspraak voor maken, dan belt de KPN je per direct terug, of op een moment dat jou uitkomt.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 2, 2025

Hallo ​@Jordy Vinken 

Je hebt jouw abonnement al opgezegd? Heb je een bevestiging ontvangen?

Het factureringsproces bij KPN is heel ‘rechtlijnig'. Het kijkt niet vooruit. Als op het moment van aanmaken van de factuur het abonnement nog actief is, dan ontvang je een normale factuur voor de hele komende maand. Pas de volgende maand ontvang je dan een zgn. slotfactuur waarop je het te veel betaalde deel terugkrijgt via een creditering.

Zie de uitleg in dit Kennisbank artikel ⬇️