Skip to main content

Goedendag allen,

 

 via mijn kpn app zie ik dat ik mag verlengen heb ook een melding gekregen via SMS dat ik kan verlengen, maar als ik m'n nr invoer en de code die ik dan ontvang ook invul dan zeggen ze, sorry je kan niet verlengen! Hoe kan ik nu mijn abonnement verlengen ?

Hallo @Artic_nl ,

Je kunt 120 dagen voor de einddatum verlengen, dat is net wat minder dan vier maanden. 

Lukt het verlengen niet online? Bel dan met 0800-0402 of regel de verlenging in een KPN-winkel.


Wat vreemd dat het niet lukt @Artic_nl, je nummer zou vanaf 8 mei echt wel verlengbaar moeten zijn inderdaad. Waarom je deze melding krijgt, is mij dus echt een raadsel 🤔 

Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? 1 van mijn collega's daar zal je ongetwijfeld wél kunnen verlengen! (zelfde geldt voor de collega's in de winkel 😊)

 


Nu, voortijdig, verlengen is niet zo zinvol tenzij je ook een nieuwe telefoon met lening wilt / nodig hebt.

Je nieuwe abonnement gaat namelijk pas in ná de einddatum van je huidige. Mogelijk mis je tegen die tijd dan juist net een aanbieding als je nu al het nieuwe abonnement inzet.

Verder is verlengen helemaal niet nodig als je abonnement bevalt en je niet zo voordeliger uit bent met je huidige abonnement. Eerder had ik abonnementen die respectievelijk 4 jaar en 8½ jaar hebben gelopen.

En ja, hier als sinds 1996 mobielen abonnementen van kpn. Eerst via ATF2, daarna GSM en nu sinds 2020 pas, via 4G.


@Maja_  precies dit is het probleem dus .. vond het raar en apart dus misschien een bug in het systeem ?? 

 


Ik denk het wel, ik zie zelf echt niet waar een belemmering zou kunnen zitten 😬

Je zou het zelf nog 1 keer kunnen proberen (wie weet 🤷) en anders toch even via de klantenservice of een winkel!