Skip to main content

Mijn data 5 mb is niet toegevoegd aan mijn abonnement van 1 april

Helemaal niet? Heeft u nu geen data?


Nee helemaal niets, heb een 5 mb contract wat per 1e van de maand normaliter word toegevoegd en nu niets 😔


Is het een nieuw abonnement? Of heeft u verlengt?

Want vroeger kreeg iedereen op de eerste van de maand nieuwe data. Maar dat is niet meer zo. Het kan tegenwoordig ook op een andere dag zijn.

Dus ... kunt u wat meer vertellen over het abonnement? 


Het contract is inderdaad verlengd op 25-02-2022,  maar ik kan niet in mijn contract zien wanneer de nieuwe periode van de mb's ingaat.


Hi @MichelvH66, na het verlengen van je abonnement, kan het zijn dat je bundel op een andere dag dan de 1e van de maand toegekend wordt. Heb je inmiddels al wel data? Zo nee, dan kijk ik graag even voor je wanneer je nieuwe bundel in hoort te gaan. 

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan 🙂


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat de data toch toegekend is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel 😊