Skip to main content

Ik heb bovenstaand gelezen, en dat beantwoord nog niet al mijn vragen…

Ik heb ook een unlimited abonnement en geef mijn 50GB elke maand aan mijn vrouw. Mijn factuur datum valt dit jaar midden in de vakantie, wij gaan dit jaar naar Frankrijk.

 

Ik heb met klantenservice gebeld, zij vertelde mij dat zij die 50GB in het buitenland niet kan gebruiken omdat de eu bundel niet aanstaat bij haar... dat is logisch immers ze heeft van haar zelf geen internet... maar ik begrijp in dit forum dat ze het gewoon kan gebruiken, of moet ik die aanzetten (eeu hoe dan?).

Maar.... zoals ik al aangaf valt mijn factuur datum midden in de vakantie, kan ik dan vanuit het buitenland haar wel weer opnieuw 50GB geven?

En begint mijn eigen meter ook weer opnieuw (25GB).

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Jazeker @Hofstra1977 , ook vanuit het buitenland kan je de 50GB aan je vrouw geven. Maar het kan nog makkelijker: Automatisch MB's delen. Dat stel je eenmalig in en op elke 1e dag van jouw factuurperiode zorgt KPN ervoor dat de ingestelde hoeveelheid wordt ‘overgemaakt'.

Zie de Kennisbank:  MB's delen: hoe deel je MB's en wat als het niet lukt? | KPN Community

Nog een leuk nieuwtje: vanaf 4 juli krijgt het unlimited data abonnement ook zelf 50GB om in de EU te gebruiken. Dit gaat in aan het begin van jouw eerste factuurperiode na 4 juli.

bron: Zorgeloos mobiel internet met Unlimited Data van KPN | KPN Community


Das fijn om te horen.

Dan moeten we ons wel kunnen vermaken met 100 GB.

Nog bedankt voor de tip voor automatisch overzetten.