Skip to main content

Hallo,

Ik heb vandaag de samsung galaxy s22 besteld met abonnement van 2 jaar bij KPN. Ik heb reeds een bedrag betaald voor de telefoon bij het afronden van de bestelling. Op de website stond specifiek bij deze telefoon, dat als je het voor 21u besteld, het de volgende dag in huis is. Nu heb ik een mail ontvangen met dat mijn bestelbevestiging onderweg is en dat ik binnen 24u niets hoef te doen.

Dit betekent dat die telefoon niet morgen geleverd wordt dus lijkt mij en wanneer wel, ik heb geen idee. De info op de website is zeer misleidend en klopt gewoon niet. Dit vind ik schandalig want als ik dit van tevoren had geweten had ik mogelijk een andere keuze gemaakt.

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

 

Ai @Marlene2022, als het typte toestel dat je besteld hebt op voorraad is, hoor je hem inderdaad de volgende dag in huis te hebben, wat jammer zeg dat hier zoveel onzekerheid over is ontstaan ☹️

Heb je hem inmiddels al wel ontvangen? Zo nee, dan kijk ik graag voor je of ik meer informatie kan achterhalen over je bestelling.

Zou je in dat laatste geval je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!


Vrijdag jl ook een Samsung S22 besteld bij Samsung zelf. Leverbaar eind van de maand, verzending rond 28 mei las ik tijdens bestellen. Dit ivm overweldigend succes (maar ook door chiptekort en pandemie).

Dus je zal waarschijnlijk nog even moeten wachten net als ik. 


Dank voor de reacties. Hij komt as maandag aan hoorde ik vrijdag, dus dat was een opluchting. Alleen afgelopen donderdag toen ik het bestelde en de klantenservice belde om te vragen hoe het zat, kreeg ik te horen dat het nog 4-6 weken zou kunnen duren. Dus dat heeft die onduidelijkheid toen verergerd. Maar als het goed is komt het dus morgen als nog binnen.


Véél plezier ermee!


Ah, heel fijn dat hij morgen alsnog geleverd gaat worden, dan heb jij gelukkig een variant gekozen die nog redelijk voorradig blijkt te zijn 😊

Door de ellende met lockdowns op andere plaatsen in de wereld en het chiptekort, zijn bepaalde varianten heel lastig leverbaar en de van jou valt daar blijkbaar onder @Muziekliefhebber1975 😬