Skip to main content

Goedemiddag,

 

Mijn gratis 13 gb is helaas weg, rara hoe kan dit? en de volgende vraag is wat gebeurt er als je wilt gaan verlengen?

 

Met vriendelijke groet,

Blubk

Hi @Blubk,

Als ik zoek op het nummer dat je door hebt gegeven, zie ik daar de 13Gb gewoon op actief staan :slight_smile: Zie je dit niet bij je saldo staan?

Mocht je gaan verlengen, dan kan je deze extra data niet meenemen, je sluit dan een nieuw contract af met nieuwe voorwaarden.


Hi Maja,

Het staat er nu inderdaad erbij.

Ik begrijp dat ik als trouwe KPN klant zijn kadootje van 13 gb maar een paar weken mag gebruiken oftwel ik kan nu beter een telefoon met abonnement afsluiten bij een andere provider daar ik hier toch niet gewaardeerd wordt.

Met viendelijke groet,

Blubk


Jammer dat je ondanks de 13Gb extra data die je vanaf nu van ons krijgt, toch het idee hebt dat je niet gewaardeerd wordt als klant :slight_frown:

Je hóéft niet te verlengen, je kunt je huidige abonnement (met de 13Gb extra) gewoon door laten lopen, er verandert dan niets aan de voorwaarden ondanks dat je contract afgelopen is. Je behoudt dezelfde bundels voor dezelfde prijs :slight_smile: