Skip to main content

Goedemiddag, 

 

Willen jullie mijn internetsnelheid svp terugzetten, mijn telefoon doet nu vrijwel niets meer!
Ik heb de telefoon toch echt nodig. Dit is een héle slechte service van KPN! 

Dag @Heleen123 wat is er precies aan de hand? Is het internet op je telefoon of is het wifi? 


Goedemiddag, 

Willen jullie mijn internetsnelheid svp terugzetten, mijn telefoon doet nu vrijwel niets meer!
Ik heb de telefoon toch echt nodig. Dit is een héle slechte service van KPN! 

@Heleen123 , ook goedemiddag. Echter met alleen deze mededeling kunnen de moderators je niet helpen. Vul in elk geval je profiel volledig in en geef hier aan welk probleem en 'slechte service' het betreft.


@Joep1965 

betreft telefoon, ik moet nog 3 geduld hebben, maar ben er niet blij mee. 

 

Beste klant, je hebt nu 100% verbruikt van je internettegoed. Vanaf nu verlagen we de internetsnelheid. Je kunt zonder buitenbundelkosten blijven internetten, ook binnen de EU. 


Hallo @Heleen123 , gewoon even een databundel bijkopen en je hebt je volle snelheid weer. Kun je in MijnKPN zelf regelen.

 


Hallo @Heleen123 , gewoon even een databundel bijkopen en je hebt je volle snelheid weer. Kun je in MijnKPN zelf regelen.

 

Aha, @Heleen123 heeft dus haar/zijn databundel verbruikt! Tja, dan moet je gewoon nieuwe kopen!


@JanD @Berrie_Kaas 

had ik al gedaan, maar je kan maar éénmalig een bundel bijkopen.  MB ‘s delen/overnemen (heeft ruim voldoende) van mijn man lukte ook niet. Normaal heb ik ook ruim voldoende maar door verschillende omstandigheden deze maand nu dus niet. 


had ik al gedaan, maar je kan maar éénmalig een bundel bijkopen.

Hallo @Heleen123 of dat klopt, durf ik te betwijfelen.

Ben benieuwd naar de reactie van een moderator in dezen.

 


@JanD @Berrie_Kaas 

had ik al gedaan, maar je kan maar éénmalig een bundel bijkopen.  

Nee hoor, zodra jouw bundel is opgebruikt, dan kun je weer een nieuwe bundel kopen. 


Dat dacht ik ook maar is toch echt éénmalig in mijn KPN
 

Beste klant, je hebt nu 100% verbruikt van je internettegoed. Vanaf nu verlagen we de internetsnelheid. Je kunt zonder buitenbundelkosten blijven internetten, ook binnen de EU. Wil je direct weer internetten op de maximale snelheid? Zet dan eenmalig een extra GB bundel van 1 GB aan in MijnKPN voor 7,99. Of sms 1GB AAN naar 1266. Het nieuwe internettegoed van je KPN Mobiel abonnement krijg je op de 1e dag van de volgende maand. Heb je al een extra bundel? Dan gebruik je deze vanaf nu automatisch op de maximale snelheid. Meer informatie? Kijk op kpn.com/extrabundel. Groet, KPN


Volgens mij wordt e.e.a. gewoon verkeerd uitgelegd.

Als je door je extra bundel van 1GB heen bent probeer dan maar eens een nieuwe bundel te bestellen, dat moet dan gewoon lukken @Heleen123 

Het worden dan wel dure bundels à €7,99 per GB

 


Hoi @Heleen123, welkom bij ons op het forum. Als je bundel op is zal de snelheid bij de volgende periode automatisch weer op het snelle niveau komen. Tussendoor kan je dat zelf verhogen door die bundel te activeren. Als ook die op is kan je die opnieuw activeren.

Het woord 'eenmalig’ in de tekst geeft aan dat het geen maandelijks terugkerende bundel is. Als je meer data nodig hebt kan je 'm nog een keer afsluiten.

Als je vaker extra bundels nodig hebt kan het het mogelijk ook waard zijn om een hoger abonnement te nemen. Met extra bundels lopen de kosten snel op, met een hoger abonnement blijven de kosten over het algemeen wat lager.


Mogelijk is het bij de bestelprocedure niet duidelijk genoeg omschreven? Eenmalig is dus niet eenmalig, maar als ik het goed begrijp 'eenmalige opwaardering', maar wel zo vaak als nodig en/of gewenst is. Een 'hoger' abonnement is in dit geval idd. te overwegen, tenzij het een 'eenmalige' afwijking op het normale gebruiksgedrag betreft.