Skip to main content

Ik heb het nu ook (bel een zorginstantie) maar mijn keuze (nummer 2 uit het keuzemenu) wordt door de ontvangende partij niet geregistreerd als mijn keuze - vast een instelling maar ik weet niet welke? 
Alvast dank voor uw reactie 

John Weggeman 

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt aorigineel topic]

Werken de keuze's wel als je belt met je voicemail, @Wayman ?

Staat onder toestel instellingen “geluid” die functie aan voor kiestoetsenblok? (dan hoor je ook piepjes als je het nummer al intoetst.)

 

OF DIT

JosVanOrsouw schrijft op startpagina:

Zelfde probleem gehad, bij mij lag het aan onkunde met de telefoon. Na in het keuzemenu gekomen te zijn van een provider (KPN, Gemeente of DHL) valt na enige wachttijd het scherm op zwart (batterij gebruiksvermindering) en dan koos ik na hernieuwd scherm oproepen het verkeerde toetsenscherm, namelijk dat van het opbellen. Dit scherm leidt weer tot een nieuw gesprek en dat werkt dus niet als antwoord voor het keuzemenu. Je moet dus in het belscherm van het gesprek zelf de knop toetsen aanraken en dan kom je in het juiste kiestoetsenscherm en dat werkte gewoon. Ik ben daarvoor naar de KPN winkel geweest en daar zag de medewerkster meteen wat ik verkeerd deed en na 2 seconden was het opgelost.