Skip to main content

Gister is mijn abbonement bij kpn ingegaan en zou mijn SIM gaan werken en de oude SIM het niet meer doen. 

Alleen KPN doet nog niks en de sim van vodafone gaat gewoon door. Wat te doen?

Hoi @ArieW, welkom op het forum!

Wat leuk dat je voor een mobiel abonnement bij KPN hebt gekozen! :blush:

Vreemd dat het abonnement niet is ingegaan op de afgesproken datum. Heb je hier inmiddels al contact over gehad via een andere weg? Is alles duidelijk en is je abonnement bij ons inmiddels ingegaan?

Mocht er nog iets onduidelijk zijn, dan kun je contact opnemen met de telefonische klantenservice via 0800 0402 (gratis) of een chat starten via onze website: Contact met KPN. Klik op de tegel ‘Mobiel’ en kies daarna de laatste opties ‘Ik heb een andere vraag of wil graag contact’. Onderaan deze pagina krijg je de optie om een chat te starten. De openingstijden zijn: werkdagen tussen 8:00 - 20:00 uur, zaterdag tussen 8:00 - 17:00 uur en op zon- en feestdagen gesloten.

Via het forum kan ik ook met je meekijken, dat duurt over het algemeen alleen wat langer dan dat je even belt of een chat start. Wil je dat wel graag? Vul dan jouw forumprofiel in en geef hier een seintje zodra je dat hebt gedaan.