Skip to main content

Hallo,

Zo wel ik als mijn man bellen sinds een paar dagen anoniem. Alle instellingen op onze telefoon staan goed. In dit forum zie ik dat er dan een instelling bij jullie niet goed staat. 

Zouden jullie dit kunnen veranderen?

 

groet

Renske

Hallo en welkom @Rens2022. Ik kan me goed voorstellen dat je liever niet anoniem belt. Als ik kijk naar het nummer in jouw forumprofiel dan staat de uitgaande nummerweergave aan. Dat wil zeggen dat volgens ons technische systeem jouw nummer zichtbaar zou moeten zijn voor diegene die jij belt. 

Zou je nog wel het nummer van jouw partner in het profiel willen neerzetten? 


Ik heb hem achter mijn nummer gezet.

Tot op heden niets veranderd. Al onze instellingen staan goed. We zitten een tijdje in het buitenland. Kan dat nog iets zijn? Hoewel we daar de eerste maanden ook geen last van hebben gehad.

Ik hoor het graag.

 

 


Voor jullie beide nummers zijn de netwerkinstellingen gereset @Rens2022. Hoor graag of na een herstart van de toestellen is opgelost. 


Nee helaas bij ons beide heeft het niet gewerkt. Andere tips?


Ja super irritant. Het ligt echt niet aan de telefoon. Ik denk dat het ook met het buitenland te maken heeft. @Jeroen_dB Kan je nog verder hier in kijken?

thanks!


Hallo @Rens2022, ik heb voor beide nummers een melding aangemaakt voor de technische dienst om dit verder te onderzoeken. 


Dank je wel! Ik hoor het graag.

 

groet


Ja super irritant. Het ligt echt niet aan de telefoon. Ik denk dat het ook met het buitenland te maken heeft. @Jeroen_dB Kan je nog verder hier in kijken?

thanks!

Buitenland???? @Rens2022 

CC @Jeroen_dB 


Ja buitenland. Ik woon op dit moment in het buitenland maar maak gebruik van mijn nederlandse nummer


In welk land zit je momenteel?

Want dat zou er best een '’relatie'’ mee kunnen hebben inderdaad.

Overigens: als jij wifi hebt, en de andere partij op dat moment ook, bel je véél goedkoper (voor nop) via Whatsapp natuurlijk. Kan ook audio only.

Maar ook via mobiel internet verbruikt het weinig. Ongeveer 1 Mb/s.

Dat gaat volledig buiten de belproviders om, maar via de servers van Whatsapp.