Skip to main content

Mijn man heeft elke maand 13gb extra en ik niet. Ik kan het ook nergens vinden in mijn appartement. Ik zou dit ook wel graag willen.

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hi @Sara65,

Als je man 13Gb extra heeft ontvangen van ons, dan heeft hij een verouderd abonnement waarbij hij naar verhouding heel veel betaalde voor erg weinig. Wij hebben zijn type abonnement extra data gegeven om dit een beetje gelijk te trekken met onze huidige abonnementen. 

Als jij geen 13Gb hebt ontvangen, zal jij een wat nieuwer en gunstiger abonnement hebben 🙂


Onze abonnementen zijn precies even oud, dus vreemd


Hm ok, zou je dan beide mobiele nummers in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan zoek ik even met je mee naar een verklaring voor het verschil!


Gedaan


KPN heeft een tijdje terug bij willekeurige klanten er 13 gb bij gegeven. Dat had volgens mij niet zoveel te maken met het type abonnement, of iemand het wel of niet kreeg. Het was gewoon willekeur. Russische roulette. 

En zodra de klant iets wijzigt aan het abonnement is het weg.


Dit was geen willekeur @Nick83, het ging om abonnementen met 2Gb voor rond de €20,-, deze abonnementen waren naar verhouding heel erg duur en daarom hebben we die extra data gegeven 🙂

Dat is ook hier het geval, @Sara65 jouw abonnement is ruim een half jaar nieuwer en daardoor €5,- per maand goedkoper. Je betaalt €15,23 voor 2Gb en je man betaalt €20,30 voor 2Gb. Je man betaalt naar verhouding dus 33% meer voor dezelfde bundel. Omdat we de prijzen van een abonnement niet tijdens de looptijd omlaag kunnen bijstellen, hebben we er voor gekozen om de bundel op te hogen 😊