Skip to main content

Goedemorgen,

Mijn man heeft ook een mobiel abonnement bij kpn, hij kreeg een mail met een gratis verhoogde internet bundel. Waarom kreeg ik deze mail niet? 

De abonnementen zijn gelijk aangeschaft.

 

Grt 

 

Admin: afgesplitst

Hallo @Fran63 omdat KPN dat totaal willekeurig soms doet.


Mag ik dit belachelijk vinden. Gelijke monikken gelijke kappen.


Zo ondankbaar!!! Het is een kadootje. 


Waarschijnlijk is het abonnement van uw man wat ouder. Klopt dat?


Ik had al vermeld dat ze beiden tegelijk zijn aangeschaft, met een mobiele telefoon erbij. Abonnement loopt tot einde van dit jaar. Mijne mag al verlengd worden. Die van mijn man vast ook. We waren beiden klant bij Telfort. En hebben deze laten afsluiten. Ik heb toen wel een nieuw nummer gekregen, hij heeft de oude gehouden.


Ik heb die mail ook gehad, in juli. Dus toen ik gisterenen mijn nieuwe bundel kreeg dacht ik dat de 8 GB gratis erbij zou staan. Niet dus. Aan het mailen met de klantenservice maar nog steeds geen oplossing. Leuk dat ze trouwe klanten belonen zoals ze zelf zeggen maar dan moet je het wel krijgen.


Ik heb toen wel een nieuw nummer gekregen, hij heeft de oude gehouden.

Dan zal daar op 1 of andere manier het verschil wel in zitten. 

U bent niet de eerste met zo'n topic hoor. Ik heb in het verleden al verschillende keren precies zo'n topic voorbij zien komen.

"Waarom heeft m'n partner gratis data gekregen en ik niet?"

Echt al meerdere keren zo'n topic gezien. Ik heb ook al meerdere keren gezegd dat het gewoon willekeur is. Russische roulette. Maar toch schijnt dat niet waar te zijn. Volgens KPN zit er echt een systeem achter.

Betalen jullie beide extact hetzelfde bedrag voor het abonnement elke maand?


Hoi @Nick83 
 

Laatst is weldegelijk toegegeven dat er sprake is van enige willekeur.

Zie reactie van Thomas hieronder:

 


Precies hetzelfde alleen ik meer omdat we ook Spotify hebben, die zit op mijn account.


Heeft niks met ondankbaarheid te maken, maar ik vind gelijke monniken gelijke kappen. Sws profiteer ik ervan mee. Maar blijft onduidelijk waarom.