Skip to main content

Beste heer/mevrouw,

Mijn man zit op dit moment in detentie dus zijn simkaart word niet gebruikt. Ik vind het zonde om de volle pond te betalen als het kaartje toch niet gebruikt wordt. Ik heb hier okal over gebeld en ik heb toen de abonnement gewijzigd naar 15 euro per maand maar er is weer €73 euro van mijn bank afgeschreven. Hoe kan dit ? Ik heb telefonisch contact met jullie gehad en toen werd er gezegd €15 euro per maand.

 

In afwachting van u reactie.

Mvg Jamila 

Hi @Jamila1994, bedankt voor je bericht! Ik ben het met je eens dat dit ook zonde is. Het lijkt mij een goed idee om na te kijken wat de status van de abonnementswijziging is, we kunnen dat als volgt doen:

  • Telefonisch via 0800 0402
    Voor technische problemen en storingen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
    Voor vragen over onze diensten en abonnementen zijn wij te bereiken op maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!