Skip to main content

Gister had ik nog 1100 mb tegoed. Vanochtend verdwenen ze als sneeuw voor de zon. Om 9.30 nog 50% tegoed. 5 min later 75% verbruikt en weer een paar minuten later 100% verbruikt. En ikdeed niets! Was gewoon thuis zonder de telefoon te gebruiken. Hoe kan dit! 

Hi @Punche! De data hoort normaalgesproken voor de afgesproken periode te blijven staan tot het wordt gebruikt. Zou het kunnen zijn dat je telefoon een update heeft gedownload? Je zou hiervoor in de instellingen van je telefoon kunnen kijken bij datagebruik. Met deze instructies kan je je datagebruik inzien voor IOS en je datagebruik inzien voor android. Laat je even weten of je het hiermee hebt kunnen vinden? Zo niet zou ik je willen vragen je profiel in te vullen en bij de persoonlijke opmerkingen het telefoonnummer te noteren waar het om gaat. Dan kan ik het datagebruik voor je inzien. 


Hallo Bram,

Daar had ik inderdaad gekeken. Maar ik ga mijn profiel invullen zodat je mijn data gebruik in kunt zien. Want het ging echt zo snel, terwijl ik mijn telefoon niet in gebruik had. Wel de dag ervoor maar niet die bewuste dag vd sms. 


Ik heb voor je gekeken @Punche en ik zie dat er een grote hoeveelheid data is gebruikt op 2 oktober om ongeveer 8 uur in de avond en een grote hoeveelheid data is gebruikt op 3 oktober om ongeveer half 6 in de ochtend. Mocht je rond die tijd je mobiel niet gebruikt hebben zou het kunnen zijn dat er een update is geweest van een app of iets dergelijks. Waaraan de data verbruikt is kunnen we niet zien. Dat zou terug te vinden moeten zijn in de telefoon. Verder zie ik ook niet een andere simkaart aan het nummer gekoppeld dus het kan ook niet zijn dat er op deze manier iemand anders is geweest die de data heeft opgebruikt. Ik moet je dus toch echt vragen om bij de verbruiksinstellingen in het toestel te kijken.