Skip to main content

Mijn mobiel abonnement is geblokkeerd

• April 14, 2026
  • 4 reacties
  • 48 keer bekeken

Mijn abonnement is geblokkeerd waardoor ik niet meer gebeld kan worden of überhaupt bellen. Dit heb ik na al die trouwe jaren bij kon nog nooit beleefd, kan iemand mij helpen ???

beetje vreemd dat ik na al die jaren trouw klant zijn en altijd nog te hebben betaald zomaar af word gesloten wat is dit voor onzin

4 reacties

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • April 14, 2026

Zijn je profielgegevens bij je community-account allemaal ingevuld ​@Mbb007 ? , pas dan kan een mederator mogelijk iets voor je uitzoeken. Zelf denk ik dat KPN niet ‘zomaar’ een klant afsluit of blokkeerd. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • April 14, 2026

Even bellen met KPN via 1200 of 0800 0402 ​@Mbb007 , beide nummers moeten werken bij een afgesloten telefoon.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 14, 2026

Helaas kan dit niet via deze weg, community, worden behandeld. 

Bel met een andere telefoon de klantenservice. Of maak een belafspraak. Of ga langs een winkel. Mogelijk geen afsluiting, maar defecte simkaart of iets anders. 

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- aantikken op mobiel)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek. (onderaan de pagina)
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.
Je kunt ook contact opnemen via Facebook messengerInstagram en X.com. Ook Bluesky is nu een optie.
Of bezoek een winkel.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@Mbb007. Welkom op de KPN Community! Heel erg vervelend als je ineens bent afgesloten en je had dit niet zien aankomen. Dan valt dat wel even rauw op je dak. 

Het beste wat je dan kunt doen is de MijnKPN app erbij pakken en controleren bij facturen wat er nog openstaat. Als er nog sprake is van een openstaand bedrag, dan kun je via iDEAL/Wero gelijk dit betalen en ben je binnen 2 uren weer heraangesloten. Voor meer informatie over het betalen van je factuur, kun je ook terecht op onze kennisbank. 

Mocht er toch iets meer spelen of denk je wel alles betaald te hebben, dan kun je altijd 1200 bellen met je mobiele telefoon. Dat zou niet geblokkeerd moeten zijn en dan kun je het er even over hebben met de telefonische collega's. 

Hopelijk ben je inmiddels weer aangesloten en ben je weer bereikbaar :)