Mijn mobiel netwerk doet het niet, hoe vaak ik m’n telefoon ook aan- en uitzet en de probleemoplosser ook doe. Het maakt niet uit waar ik ben. KPN wil graag een belafspraak maken maar dat wordt nogal ingewikkeld als je geen netwerk hebt en in 2025 leeft en dus geen huistelefoon hebt.
Ik vind het bizar dat KPN geen chatfunctie heeft met medewerkers voor dit soort gevallen, wellicht trek ik met dit bericht hun aandacht.
Beste antwoord door bnh
MarissaK schreef:
Mijn mobiel netwerk doet het niet, hoe vaak ik m’n telefoon ook aan- en uitzet en de probleemoplosser ook doe. Het maakt niet uit waar ik ben. KPN wil graag een belafspraak maken maar dat wordt nogal ingewikkeld als je geen netwerk hebt en in 2025 leeft en dus geen huistelefoon hebt.
Ik vind het bizar dat KPN geen chatfunctie heeft met medewerkers voor dit soort gevallen, wellicht trek ik met dit bericht hun aandacht.
Dit is inderdaad lastig.
Kunt u geen telefoon lenen van familie, collega's of buren om even naar KPN te bellen of eventueel naar een KPN-winkel gaan om uw probleem te bespreken?
Dit is inderdaad lastig.
Kunt u geen telefoon lenen van familie, collega's of buren om even naar KPN te bellen of eventueel naar een KPN-winkel gaan om uw probleem te bespreken?
Welkom op de community @MarissaK, is het gelukt met het antwoord van bnh? Je had het zo te zien gemarkeerd als het beste antwoord.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.