Skip to main content

Mijn mobiel werkt niet in Azerbaijan 

kan iemand mij helpen of is dit normaal ?

Hi @Jos2007, welkom op het forum. 

Wij denken graag mee. Wat werkt er niet precies? Zowel internet als bellen? Heb je wel verbinding met een netwerk daar? En zo ja, welk netwerk is dat? Staat roaming ook aan op je toestel? 

Hoogstwaarschijnlijk heb je dit al gedaan, maar helpt het opnieuw opstarten van je toestel?


Hallo geen internet en kan niet bellen er is wel service als ik naar hand matig zoeken ga bakcell en Azercell instellingen staan goed roaming enzo als ik telefoon aanzet gaat die naar een net werk zoeken maar verbind er niet mee met geen van beide net werken 


Hi @Jos2007, welkom op het forum. 

Wij denken graag mee. Wat werkt er niet precies? Zowel internet als bellen? Heb je wel verbinding met een netwerk daar? En zo ja, welk netwerk is dat? Staat roaming ook aan op je toestel? 

Hoogstwaarschijnlijk heb je dit al gedaan, maar helpt het opnieuw opstarten van je toestel?

Alles staat goed roaming enzo kan niet bellen en geen internet telefoon al een paar keer op nieuw opgestart en werkt ook niet als ik naar handmatig netwerk selectie ga heb ik Bakcell en Azercell AZ maar verbind er niet mee kan het zijn dat buitenlandse telefoons geblokkeerd zijn in Azerbaijan?


Hoe post je dit nu op het forum?


???


Ah ik snap em 😂 via WiFi post ik op het moment aangezien m’n telefoon dus niet werkt op een netwerk in Azerbaijan 


Dat is wel gek, Bakcell en Azercell zijn wel de 2 netwerken die horen te werken. Dus gek dat je daar helemaal niet mee kunt verbinden. Zit je wel rond een stedelijk gebied, of net erbuiten? Ik kan namelijk anders niet bedenken waarom je niet kunt verbinden. Heeft het wel gewerkt overigens? 


Dat is wel gek, Bakcell en Azercell zijn wel de 2 netwerken die horen te werken. Dus gek dat je daar helemaal niet mee kunt verbinden. Zit je wel rond een stedelijk gebied, of net erbuiten? Ik kan namelijk anders niet bedenken waarom je niet kunt verbinden. Heeft het wel gewerkt overigens? 

Ik zit in de hoofdstad Baku en nee vanaf dat ik geland ben werkt m’n telefoon niet ik ben via Duitsland gevlogen en daar werkte m’n telefoon nog

ja normaal heb ik hier geen problemen ben hier namelijk eerder geweest dat ik het ook helemaal niet snap zal ik maar zeggen


Als het in een ander toestel ook niet werkt, dan moet het wel aan de simkaart liggen. Ik begrijp dus dat hij steeds om je pukcode vraagt. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Daarin graag al je gegevens inclusief je 06-nummer en de pukcode die je probeert in te vullen? 

Deze gegevens zijn uiteraard alleen voor KPN leesbaar. 
 

Hallo alvast bedankt voor alle feet back nee telefoon simcard vraagt niet om m’n puck code 

sim card al eruit gehaald en gereinigd met een zacht doekje werkt nog steeds niet 

ik word zeg maar niet verbonden met een net werk hier in Baku Azerbaijan telefoon zoekt wel en ziet ook de net werken als ik van automatisch afga 

het is wel een zakelijke account ik heb een telefoon van de zaak zal ik maar zeggen.

bij netwerk sterkte blijven alleen maar puntjes geen oplopende lijn 

simcard verbind niet met een net werk.

kan kpn controleren of m’n abonnement en of m’n telefoon nummer niet is geblokkeerd?

bijvoorbaat dank, Jos


Hmm. Om welk nummer gaat het hier? Ik zie 2 op je adres en een nummer dat je hebt ingevuld in je profiel. Het nummer in je profiel kan ik bij ons overigens niet vinden. Of is het misschien een zakelijk nummer? 


Hmm. Om welk nummer gaat het hier? Ik zie 2 op je adres en een nummer dat je hebt ingevuld in je profiel. Het nummer in je profiel kan ik bij ons overigens niet vinden. Of is het misschien een zakelijk nummer? 

Ja dat klopt is een zakelijk nummer 06*** is dit een probleem?

kan het inderdaad ook niet koppelen in m’n profiel of op de kpn app 


Is een zakelijk abonnement van Mammoet Europe schiedam kan postcode niet veranderen in m’n profiel dacht dat dat misschien zo helpen??


Een probleem voor nu. Ik zie dat nummer namelijk niet omdat het ook niet om een klein-zakelijk abonnement gaat. Ik vermoed een (middel)groot bedrijf  met redelijk wat telefoonnummers onder het abonnement. Deze abonnementen hebben voorwaarden op maat en een eigen contactpersoon/accountmanager. Ik verwacht dat daar iets in is veranderd of niet goed gaat. 

Hoe dan ook, het nadeel is dat ik nu niets voor je kan betekenen omdat ik geen toegang heb tot dit abonnement. Ik adviseer je om contact op te nemen met je contactpersoon en anders met je werkgever (mocht het niet om je eigen onderneming gaan). Deze moet weten waar ze moeten zijn en het zo oplossen of de reden achterhalen. 


Ok bedankt voor alle moeite ga ik zeker doen morgen met onze telefoon goeroe spreken op de zaak 

mammoet Europe schiedam ja is een vrij groot bedrijf met meerder telefoon nummers 

 

bedankt Mvg Jos


Graag gedaan, ik hoop dat het snel wordt opgelost.