Skip to main content

Hallo, 

 

ik heb een vraag over mijn bestelling, deze staat al 3 dagen op controleren, zonder verdere informatie. 

Ik zou binnen 2 dagen mijn contract ontvangen en dit is niet gebeurd. Kan iemand mij verder helpen? 

 

mvg Tanja Verhagen

Hallo @TanjaVer, welkom! Ik kan niets beloven, maar ik kijk graag even met je mee.

 Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje als je dit gedaan hebt.


Klantnummer kan ik niet vinden rest van gevraagde gegevens is gevuld. 

 

Mvg tanja


Ik zie dat je gekozen hebt voor de nieuwe Samsung Galaxy S22. Mooi toestel! Jouw bestelling staat nog op controleren, omdat het een pre-order betreft.

De bestelling staat in ieder geval wel goed in het systeem. Je zal één dezer dagen dus het contract toegestuurd krijgen.

PS: Het klantnummer kan je vinden op de factuur. :blush:


Ok bedankt Denise, dan wacht ik het af. 

Fijne dag

 


Nog steeds geen contract ontvangen. 

 


Ik zie dat je wel een bericht hebt ontvangen dat het toestel tijdelijk niet op voorraad is. Ik verwacht dat het contract beschikbaar komt als jouw toestel verstuurd wordt.

De bestelling staat nog steeds goed in het systeem. Je hebt namelijk een bevestiging van jouw bestelling gekregen. Anders zou je helemaal geen informatie krijgen.

Ook ik kan het contract nog niet inzien. We moeten nog even afwachten.